Login
Inregistrare
Recuperare parola
In caz ca ai uitat parola, introdu in campul de mai jos adresa de email si se va trimite un email cu link pentru resetarea parolei.
Abonare newsletter zilnic!
Registru de Evidenta Fiscala pentru Intreprinderile Individuale

Ioana – Camelia Vișan
Valabil la 18 Mai 2018
Intrebare:
1. Intreprinderile Individuale sunt obligate sa utilizeze registru de evidenta fiscala?
2. De unde se achizitioneaza acest registru?
1. Intreprinderile Individuale sunt obligate sa utilizeze Registru de Evidenta Fiscala incepand cu anul 2018.
2. Acest registru nu are regim special si nu se elibereaza de ANAF.
Formatul registrului trebuie sa respecte urmatorul model:
Titlul IV din Codul FiscalRegistrul se poate tine atat in format tiparit cat si electronic, singura conditie fiind sa respecte modelul prevazut de lege.Reglementare:
Ordinul Ministrului Finantelor Publice 3254/2017
Acest răspuns vă este util?
Vă rugăm să ne lăsați o recenzie pe google:
Mulțumim!

Articol scris de catre Ioana – Camelia Vișan, in data de 18 Mai 2018.
Avand la baza studii juridice si o specializare in fiscalitate, practic o abordare a spetelor din doua puncte de vedere, fapt ce imi permite o intelegere mai buna in special in cazul spetelor complexe care nu necesita doar cunostinte in domeniul fiscalitatii.
In decursul ultimilor 8 ani am avut ocazia sa particip la diferite cursuri si seminarii sustinute de specialisti recunoscuti in domeniul fiscalitatii, ajungand astazi sa pot rezolva o gama variata de spete si sa pot raspunde cu promptitudine la intrebarile clientilor.

Registru de Evidenta Fiscala pentru Intreprinderile Individuale
Articol scris in data de: 18 Mai 2018
Autor: Ioana – Camelia Vișan
Intrebare:
1. Intreprinderile Individuale sunt obligate sa utilizeze registru de evidenta fiscala?
2. De unde se achizitioneaza acest registru?
Raspuns
1. Intreprinderile Individuale sunt obligate sa utilizeze Registru de Evidenta Fiscala incepand cu anul 2018.
2. Acest registru nu are regim special si nu se elibereaza de ANAF.
Formatul registrului trebuie sa respecte urmatorul model:
Titlul IV din Codul FiscalRegistrul se poate tine atat in format tiparit cat si electronic, singura conditie fiind sa respecte modelul prevazut de lege.
Reglementare:
Ordinul Ministrului Finantelor Publice 3254/2017