Login
Inregistrare
Recuperare parola
In caz ca ai uitat parola, introdu in campul de mai jos adresa de email si se va trimite un email cu link pentru resetarea parolei.
Abonare newsletter zilnic!
Cum fac NIR pentru bunurile primite cu titlu gratuit?
Monica Predescu
Valabil la 16 Septembrie 2019
Situatie de fapt:
O societate de desfacere cu amanuntul, inregistrata in scopuri de TVA, care tine evidenta marfurilor la pret de vanzare cu amanuntul si utilizeaza metoda global – valorica achizitioneaza marfuri conform extraselor din facturi de mai jos:
06.08.2019
Denumirea produs
UM Cantitate Pret unitar Valoare Valoare TVA
Apa plata 5 L buc 40 4,18 167,20 15,05
Apa plata 5 L buc 40 0 0 0
167,20 15,05
182,25
12.08.2019
Denumirea produs
UM Cantitate Pret unitar Valoare Valoare TVA
Apa plata 5 L buc 20 4,18 83,60 7,52
83,60 7,52
91,12
14.08.2019
Denumirea produs
UM Cantitate Pret unitar Valoare Valoare TVA
Apa plata 5 L buc 20 0 0 0
0
Societatea practica un adaos comercial de 20%.
Intrebare:
Ce valori vor fi inscrise in NIR-ul aferent fiecarei facturi?
Raspuns partial - Testează gratuit timp de 7 zile!
Legislatia in vigoare prevede ca, la data intrarii in entitate, bunurile se evalueaza si se inregistreaza la valoarea justa. Valoarea justa se determina dupa datele
Înregistrează-te pentru răspunsul complet
● Alerte Fiscale scrise si video!
● Consultant AI disponibil 24 din 24
● Acces Reviste Bența – Prietenii Fiscalitatii si P. Contabilitatii –
● Acces la baza de date de spețe din toate domeniile de activitate
● Răspundem la orice speță din domeniile fiscalitate, contabilitate și resurse umane
● Dăm răspunsuri personalizate pentru fiecare situație în parte
● Interpretam legislația în așa fel încât să fie pe înțelesul tuturor
● Ai siguranță în relația cu autoritățile
● Te asiguri ca ești în legalitate
Articol scris de catre Monica Predescu, in data de 16 Septembrie 2019.
Prin înfiinţarea unei societăţi de contabilitate am avut ocazia sa încep practicarea activităţii de contabilitate în urmă cu 25 de ani luând astfel parte la începutul şi la dezvoltarea acestui domeniu în România. Cei peste 500 de clienţi pe care i-am avut în această perioadă, au desfăşurat activităţi în foarte multe domenii, unele colaborări cu aceştia durând de peste 15 ani.