Login
Inregistrare
Recuperare parola
In caz ca ai uitat parola, introdu in campul de mai jos adresa de email si se va trimite un email cu link pentru resetarea parolei.
Abonare newsletter zilnic!
Este obligatorie reevaluarea cladirilor?
Ioana – Camelia Vișan
Valabil la 8 Ianuarie 2019
Situatie de fapt:
Societatea noastra are in proprietate mai multe cladiri. Au trecut 3 ani de la ultima reevaluare a cladirilor si in momentul de fata nu dorim acest lucru. Cladirile sunt in judete diferite.
Intrebare:
1. Este obligatorie reevaluarea cladirilor (pentru directia impozite si taxe locale) si depunerea documentatiei la Primarie?
2. Se poate reevalua o singura cladire sau este obligatorie reevaluarea tuturor cladirilor aflate in proprietate?
Raspuns partial - Testează gratuit timp de 7 zile!
1. Codul fiscal prevede ca valoarea impozabila a cladirii se actualizeaza la fiecare 3 ani. In aceasta situatie cota de impozitare, in functie de destinatia aceste
Înregistrează-te pentru răspunsul complet
● Alerte Fiscale scrise si video!
● Consultant AI disponibil 24 din 24
● Acces Reviste Bența – Prietenii Fiscalitatii si P. Contabilitatii –
● Acces la baza de date de spețe din toate domeniile de activitate
● Răspundem la orice speță din domeniile fiscalitate, contabilitate și resurse umane
● Dăm răspunsuri personalizate pentru fiecare situație în parte
● Interpretam legislația în așa fel încât să fie pe înțelesul tuturor
● Ai siguranță în relația cu autoritățile
● Te asiguri ca ești în legalitate
Articol scris de catre Ioana – Camelia Vișan, in data de 8 Ianuarie 2019.
Avand la baza studii juridice si o specializare in fiscalitate, practic o abordare a spetelor din doua puncte de vedere, fapt ce imi permite o intelegere mai buna in special in cazul spetelor complexe care nu necesita doar cunostinte in domeniul fiscalitatii.
In decursul ultimilor 8 ani am avut ocazia sa particip la diferite cursuri si seminarii sustinute de specialisti recunoscuti in domeniul fiscalitatii, ajungand astazi sa pot rezolva o gama variata de spete si sa pot raspunde cu promptitudine la intrebarile clientilor.