Login
Inregistrare
Recuperare parola
In caz ca ai uitat parola, introdu in campul de mai jos adresa de email si se va trimite un email cu link pentru resetarea parolei.
Abonare newsletter zilnic!
Diferente intre sumele incasate cu POS-ul si sumele inregistrate pe casa de marcat
Monica Predescu
Valabil la 12 August 2019
Situatie de fapt:
O societate comerciala care desfasoara activitate de comert cu amanuntul in farmacii, incaseaza contravloarea bunurilor vandute atat cu numerar cat si cu card.
In momentul incasarii cu cardul se intampla de nenumarate ori ca valoarea incasata prin POS sa difere de valoare bonului fiscal emis (o posibilitate ar fi: din neatentie farmacistii tasteaza suma gresita pe POS, clientul nu este atent si plateste mi mult sau mai putin).
Nu s-a recurs la restituirea sumei incasate gresit catre clienti iar in momentul de fata exista o suma incasata in plus de 1.300 lei (300 de lei din 2019, diferenta din ani anteriori. Sumele incasate per client nu sunt foare mari (intre 0.01 lei si 30 lei)
Intrebare:
Cum se poate regla aceasta suma incasata in plus?
Raspuns partial - Testează gratuit timp de 7 zile!
Suma pe care societatea a incasat-o in plus reprezinta practic suma pe care clientii au platit-o pentru achizitia produselor.
Înregistrează-te pentru răspunsul complet
● Alerte Fiscale scrise si video!
● Consultant AI disponibil 24 din 24
● Acces Reviste Bența – Prietenii Fiscalitatii si P. Contabilitatii –
● Acces la baza de date de spețe din toate domeniile de activitate
● Răspundem la orice speță din domeniile fiscalitate, contabilitate și resurse umane
● Dăm răspunsuri personalizate pentru fiecare situație în parte
● Interpretam legislația în așa fel încât să fie pe înțelesul tuturor
● Ai siguranță în relația cu autoritățile
● Te asiguri ca ești în legalitate
Articol scris de catre Monica Predescu, in data de 12 August 2019.
Prin înfiinţarea unei societăţi de contabilitate am avut ocazia sa încep practicarea activităţii de contabilitate în urmă cu 25 de ani luând astfel parte la începutul şi la dezvoltarea acestui domeniu în România. Cei peste 500 de clienţi pe care i-am avut în această perioadă, au desfăşurat activităţi în foarte multe domenii, unele colaborări cu aceştia durând de peste 15 ani.