Login
Inregistrare
Recuperare parola
In caz ca ai uitat parola, introdu in campul de mai jos adresa de email si se va trimite un email cu link pentru resetarea parolei.
Abonare newsletter zilnic!
Vrei să rămâi la curent cu noutățile fiscale și contabile?
REGES-Online: toate termenele importante pe o singură pagină

Viviana Popa
Valabil la 30 Septembrie 2025
Cuprins:
ToggleDe la 1 ianuarie 2026 Revisal devine inactiv, astfel încât orice angajare nouă, modificări, încetări, transferuri se vor face exclusiv în REGES Online. În acest articol ți-am pregătit toate termenele importante pe o singură pagină, așa că indiferent că ești un antreprenor sau contabil, poți descărca acest infografic Termene REGES, îl poți printa și ține lângă birou.
Nu uita!
Responsabilitatea pentru orice termen nerespectat în REGES Online aparține EXCLUSIV reprezentantului legal – administratorul firmei.
Termene REGES ONLINE pe scurt (H.G. nr. 295/2025)
Termen pentru tranziția de la REVISAL la REGES Online
După ultima prelungire s-a stabilit un termen FINAL pentru înregistrarea angajatorilor în noul REGES Online – 31 decembrie 2025.
Angajare nouă
Cel târziu în ziua anterioară începerii activităţii se transmit în REGES Online informațiile din despre contractul individual de muncă:
- datele de identificare ale angajatorului, respectiv ale salariatului
- data încheierii contractului individual de muncă, precum și numărul acestuia şi data începerii activităţii
- funcţia (conform Clasificării ocupaţiilor din România (COR))
- durata contractului individual de muncă (nedeterminată/determinată)
- locul de muncă (fix sau mobil), precum și durata timpului de muncă şi repartizarea acestuia
- salariul de bază lunar brut, dar și eventualele sporuri, bonusuri
Important:
- pentru persoanele cu dizabilități se vor transmite în REGES gradul, tipul de handicap și durata certificatului de încadrare în grad și tip de handicap.
Detașare
Orice detașare se va transmite în REGES cel târziu în ziua anterioară producerii efectelor. Astfel, angajatorul trebuie să se asigure că se transmit următoarele informații:
- funcția conform COR
- tipul contractului individual de muncă și durata (determinată/ nedeterminată)
- locul de muncă (fix sau mobil)
- durata timpului de muncă și repartizarea acestuia (dacă este un contract part time)
- data la care începe şi data la care încetează detaşarea, precum şi datele de identificare ale angajatorului la care se face detaşarea
Dacă detașarea este în alt stat se vor transmite:
- statul în care urmează să se realizeze detașarea transnațională
- denumirea beneficiarului/utilizatorului la care urmează să presteze activitatea salariatul detașat
- dar și natura acestei activități
- data la care începe și data la care încetează detașarea transnațională.
Dacă detașarea este în alt stat din afara UE se vor transmite:
- statul în care urmează să se realizeze detașarea
- denumirea beneficiarului/utilizatorului la care urmează să presteze activitatea salariatul detașat
- natura acestei activități
- data la care începe și data la care încetează detașarea.
Excepție:
Dacă modificarea se produce ca urmare a unei hotărâri judecătorești, atunci transmiterea în Reges Online se face în termen de 10 zile lucrătoare de la data la care angajatorul a luat cunoștință de conținutul acesteia.
Suspendare
Orice suspendare se va transmite în REGES cel târziu în ziua anterioară producerii efectelor. Astfel, angajatorul trebuie să se asigure că se transmit următoarele informații:
- perioada
- cauzele de suspendare
- data încetării suspendării contractului individual de muncă.
Excepție:
Dacă modificarea se produce ca urmare a unei hotărâri judecătorești, atunci transmiterea în Reges Online se face în termen de 10 zile lucrătoare de la data la care angajatorul a luat cunoștință de conținutul acesteia.
Încetarea CIM
În cazul încetării unui contract individual de muncă angajatorul trebuie să transmită la data producerii efectelor următoarele informații:
- data încetării CIM
- temeiul legal al încetării contractului individual de muncă.
Modificări ale CIM
1. Pentru modificarea funcției, a tipului contractului, durată, repartizare timp, informațiile se transmit în ziua anterioară producerii modificării.
2. Modificarea salariului (sau a indemnizațiilor, sporurilor, precum și a altor adaosuri, astfel cum sunt prevăzute în contractul individual de muncă sau, după caz, în contractul colectiv de muncă) se transmite în maxim 20 de zile lucrătoare de la modificare. Excepție fac situațiile în care modificarea se produce ca urmare a unei hotărâri judecătorești, când transmiterea în Registru se face în termen de 10 zile lucrătoare de la data la care angajatorul a luat cunoștință de conținutul acesteia.
3. Modificarea datelor de identificare ale angajatorului sau ale salariatului se transmite în 3 zile lucrătoare de la apariție.
4. Dacă se constată erori acestea se corectează și se transmit modificările la data luării la cunoștință.
Alte informații
1. Modificarea gradului, tipului de handicap și a certificatului de încadrare în grad și tip de handicap, în cazul persoanelor cu dizabilități – maximum trei zile lucrătoare de la data înregistrării la angajator a documentului din care rezultă modificarea intervenită.
2. Absențele nemotivate – maximum trei zile lucrătoare de la data înregistrării la angajator a documentului din care rezultă modificarea intervenită.
3. Certificatele de concediu medical – maximum trei zile lucrătoare de la data înregistrării la angajator a documentului din care rezultă modificarea intervenită.
4. Cazurile de forță majoră – maximum trei zile lucrătoare de la data înregistrării la angajator a documentului din care rezultă modificarea intervenită.
5. Transferul sau preluarea prin transfer în cadrul sistemului public – cinci zile lucrătoare de la data efectivă a transferului sau a preluării prin transfer. În același timp, trebuie transmise datele de identificare ale angajatorului la care/de la care se face transferul.
Nu uita! REGES Online vine cu termene stricte, dar mai ales, cu amenzi semnificative. Poți să consulți aici lista de amenzi pe care ITM le poate aplica în cazul în care nu respecți prevederile legale.

REGES-Online: toate termenele importante pe o singură pagină
Articol scris in data de: 30 Septembrie 2025
Autor: Viviana Popa
Cuprins:
ToggleDe la 1 ianuarie 2026 Revisal devine inactiv, astfel încât orice angajare nouă, modificări, încetări, transferuri se vor face exclusiv în REGES Online. În acest articol ți-am pregătit toate termenele importante pe o singură pagină, așa că indiferent că ești un antreprenor sau contabil, poți descărca acest infografic Termene REGES, îl poți printa și ține lângă birou.
Nu uita!
Responsabilitatea pentru orice termen nerespectat în REGES Online aparține EXCLUSIV reprezentantului legal – administratorul firmei.
Termene REGES ONLINE pe scurt (H.G. nr. 295/2025)
Termen pentru tranziția de la REVISAL la REGES Online
După ultima prelungire s-a stabilit un termen FINAL pentru înregistrarea angajatorilor în noul REGES Online – 31 decembrie 2025.
Angajare nouă
Cel târziu în ziua anterioară începerii activităţii se transmit în REGES Online informațiile din despre contractul individual de muncă:
- datele de identificare ale angajatorului, respectiv ale salariatului
- data încheierii contractului individual de muncă, precum și numărul acestuia şi data începerii activităţii
- funcţia (conform Clasificării ocupaţiilor din România (COR))
- durata contractului individual de muncă (nedeterminată/determinată)
- locul de muncă (fix sau mobil), precum și durata timpului de muncă şi repartizarea acestuia
- salariul de bază lunar brut, dar și eventualele sporuri, bonusuri
Important:
- pentru persoanele cu dizabilități se vor transmite în REGES gradul, tipul de handicap și durata certificatului de încadrare în grad și tip de handicap.
Detașare
Orice detașare se va transmite în REGES cel târziu în ziua anterioară producerii efectelor. Astfel, angajatorul trebuie să se asigure că se transmit următoarele informații:
- funcția conform COR
- tipul contractului individual de muncă și durata (determinată/ nedeterminată)
- locul de muncă (fix sau mobil)
- durata timpului de muncă și repartizarea acestuia (dacă este un contract part time)
- data la care începe şi data la care încetează detaşarea, precum şi datele de identificare ale angajatorului la care se face detaşarea
Dacă detașarea este în alt stat se vor transmite:
- statul în care urmează să se realizeze detașarea transnațională
- denumirea beneficiarului/utilizatorului la care urmează să presteze activitatea salariatul detașat
- dar și natura acestei activități
- data la care începe și data la care încetează detașarea transnațională.
Dacă detașarea este în alt stat din afara UE se vor transmite:
- statul în care urmează să se realizeze detașarea
- denumirea beneficiarului/utilizatorului la care urmează să presteze activitatea salariatul detașat
- natura acestei activități
- data la care începe și data la care încetează detașarea.
Excepție:
Dacă modificarea se produce ca urmare a unei hotărâri judecătorești, atunci transmiterea în Reges Online se face în termen de 10 zile lucrătoare de la data la care angajatorul a luat cunoștință de conținutul acesteia.
Suspendare
Orice suspendare se va transmite în REGES cel târziu în ziua anterioară producerii efectelor. Astfel, angajatorul trebuie să se asigure că se transmit următoarele informații:
- perioada
- cauzele de suspendare
- data încetării suspendării contractului individual de muncă.
Excepție:
Dacă modificarea se produce ca urmare a unei hotărâri judecătorești, atunci transmiterea în Reges Online se face în termen de 10 zile lucrătoare de la data la care angajatorul a luat cunoștință de conținutul acesteia.
Încetarea CIM
În cazul încetării unui contract individual de muncă angajatorul trebuie să transmită la data producerii efectelor următoarele informații:
- data încetării CIM
- temeiul legal al încetării contractului individual de muncă.
Modificări ale CIM
1. Pentru modificarea funcției, a tipului contractului, durată, repartizare timp, informațiile se transmit în ziua anterioară producerii modificării.
2. Modificarea salariului (sau a indemnizațiilor, sporurilor, precum și a altor adaosuri, astfel cum sunt prevăzute în contractul individual de muncă sau, după caz, în contractul colectiv de muncă) se transmite în maxim 20 de zile lucrătoare de la modificare. Excepție fac situațiile în care modificarea se produce ca urmare a unei hotărâri judecătorești, când transmiterea în Registru se face în termen de 10 zile lucrătoare de la data la care angajatorul a luat cunoștință de conținutul acesteia.
3. Modificarea datelor de identificare ale angajatorului sau ale salariatului se transmite în 3 zile lucrătoare de la apariție.
4. Dacă se constată erori acestea se corectează și se transmit modificările la data luării la cunoștință.
Alte informații
1. Modificarea gradului, tipului de handicap și a certificatului de încadrare în grad și tip de handicap, în cazul persoanelor cu dizabilități – maximum trei zile lucrătoare de la data înregistrării la angajator a documentului din care rezultă modificarea intervenită.
2. Absențele nemotivate – maximum trei zile lucrătoare de la data înregistrării la angajator a documentului din care rezultă modificarea intervenită.
3. Certificatele de concediu medical – maximum trei zile lucrătoare de la data înregistrării la angajator a documentului din care rezultă modificarea intervenită.
4. Cazurile de forță majoră – maximum trei zile lucrătoare de la data înregistrării la angajator a documentului din care rezultă modificarea intervenită.
5. Transferul sau preluarea prin transfer în cadrul sistemului public – cinci zile lucrătoare de la data efectivă a transferului sau a preluării prin transfer. În același timp, trebuie transmise datele de identificare ale angajatorului la care/de la care se face transferul.
Nu uita! REGES Online vine cu termene stricte, dar mai ales, cu amenzi semnificative. Poți să consulți aici lista de amenzi pe care ITM le poate aplica în cazul în care nu respecți prevederile legale.