Login
Inregistrare
Recuperare parola
In caz ca ai uitat parola, introdu in campul de mai jos adresa de email si se va trimite un email cu link pentru resetarea parolei.
Abonare newsletter zilnic!
Plafon POS pentru profesiile liberale
Ioana – Camelia Vișan
Valabil la 18 Iulie 2024
Situatie de fapt:
Pentru profesiile liberale (medici de familie, experti contabili, topografi, evaluatori imobiliari, experti tehnici judiciari) este o interpretare neclara privind obilgativitatea dotarii cu case de marcat, aparate POS si referirea privind plafonul de 50.000lei/an venit.
Intrebare:
Profesiile liberale (medici, experti contabili, topografi) exista obligativitatea dotarii cu case de marcat? Tot asa si pentru dotarea cu POS?
Raspuns partial - Testează gratuit timp de 7 zile!
1. Referitor la casele de marcat, este clar stabilita exceptia privind activităţile desfăşurate ca profesii libere sub toate formele de organizare care nu implic
Înregistrează-te pentru răspunsul complet
● Alerte Fiscale scrise si video!
● Consultant AI disponibil 24 din 24
● Acces Reviste Bența – Prietenii Fiscalitatii si P. Contabilitatii –
● Acces la baza de date de spețe din toate domeniile de activitate
● Răspundem la orice speță din domeniile fiscalitate, contabilitate și resurse umane
● Dăm răspunsuri personalizate pentru fiecare situație în parte
● Interpretam legislația în așa fel încât să fie pe înțelesul tuturor
● Ai siguranță în relația cu autoritățile
● Te asiguri ca ești în legalitate
Articol scris de catre Ioana – Camelia Vișan, in data de 18 Iulie 2024.
Avand la baza studii juridice si o specializare in fiscalitate, practic o abordare a spetelor din doua puncte de vedere, fapt ce imi permite o intelegere mai buna in special in cazul spetelor complexe care nu necesita doar cunostinte in domeniul fiscalitatii.
In decursul ultimilor 8 ani am avut ocazia sa particip la diferite cursuri si seminarii sustinute de specialisti recunoscuti in domeniul fiscalitatii, ajungand astazi sa pot rezolva o gama variata de spete si sa pot raspunde cu promptitudine la intrebarile clientilor.