Login
Inregistrare
Recuperare parola
In caz ca ai uitat parola, introdu in campul de mai jos adresa de email si se va trimite un email cu link pentru resetarea parolei.
Abonare newsletter zilnic!
Lichidare voluntara _Depunere formular 1039

Cornel Grama
Valabil la 27 Iulie 2024
Situatie de fapt:
O microintreprindere aflata in lichidare voluntara la ONRC din luna Mai 2024, trebuie sa depuna formularul 1039 cu documente atasate zip.
Intrebare:
Cu ce data se completeaza f 1039 si ce documente trebuiesc atasate. Pasii de urmat, va rog.
Dupa ce se finalizeaza prima etapa a lichidarii la ORC (si s-a incheiat termenul in care se poate face opozitie la Hotararea de lichidare) urmeaza etapa finala care va duce la radierea societatii.
Se intocmeste Bilantul de lichidare (formular pdf S1039) si se depune la ANAF, de unde se va obtine ulterior Certificatul fiscal prin care ANAF atesta ca nu aveti niciun fel de datorii.
Se depun toate acestea la ONRC si se solicita radierea. Pana la radierea firmei se vor depune toate declaratiile din vectorul fiscal (chiar daca pe 0).
La formularul 1039 se ataseaza un bilant (cu formularele F10 si F20) care pe ultima coloana trebuie sa aiba solduri 0 peste tot. (la col.2 se pune data rezolutiei de la ORC)
(bilantul 1039, bilantul pe zero si balanta de verificare) trebuie sa aiba aceeasi data (luna), data rezolutiei de la ORC.
Reglementare:
- Legea 31/1990 – Legea 82/1991
Acest răspuns vă este util?
Vă rugăm să ne lăsați o recenzie pe google:
Mulțumim!

Articol scris de catre Cornel Grama, in data de 27 Iulie 2024.
Expert contabil si consultant fiscal din Cluj Napoca si unul dintre fondatorii si administratorii Asociației “Tax Advisors” și al Grupului Tax Advisors de pe Facebook cu un numar de peste 45.000 de membri.

Lichidare voluntara _Depunere formular 1039
Articol scris in data de: 27 Iulie 2024
Autor: Cornel Grama
Situatie de fapt:
O microintreprindere aflata in lichidare voluntara la ONRC din luna Mai 2024, trebuie sa depuna formularul 1039 cu documente atasate zip.
Intrebare:
Cu ce data se completeaza f 1039 si ce documente trebuiesc atasate. Pasii de urmat, va rog.
Raspuns
Dupa ce se finalizeaza prima etapa a lichidarii la ORC (si s-a incheiat termenul in care se poate face opozitie la Hotararea de lichidare) urmeaza etapa finala care va duce la radierea societatii.
Se intocmeste Bilantul de lichidare (formular pdf S1039) si se depune la ANAF, de unde se va obtine ulterior Certificatul fiscal prin care ANAF atesta ca nu aveti niciun fel de datorii.
Se depun toate acestea la ONRC si se solicita radierea. Pana la radierea firmei se vor depune toate declaratiile din vectorul fiscal (chiar daca pe 0).
La formularul 1039 se ataseaza un bilant (cu formularele F10 si F20) care pe ultima coloana trebuie sa aiba solduri 0 peste tot. (la col.2 se pune data rezolutiei de la ORC)
(bilantul 1039, bilantul pe zero si balanta de verificare) trebuie sa aiba aceeasi data (luna), data rezolutiei de la ORC.
Reglementare:
- Legea 31/1990 – Legea 82/1991