Login
Inregistrare
Recuperare parola
In caz ca ai uitat parola, introdu in campul de mai jos adresa de email si se va trimite un email cu link pentru resetarea parolei.
Abonare newsletter zilnic!
Serviciul platit din doua surse diferite, ce documente intocmim pentru dovada incasarii?

Ioana – Camelia Vișan
Valabil la 20 Iunie 2025
Situatie de fapt:
Cabinet stomatologic incadrat ca srl, lucreaza cu Casa Nationala de Asigurare de Sanatate,detine casa de marcat.
Cabinetul are un pacient care este asigurat si cnas ii deconteaza doar 60% din tratamentul efectuat, restul de 40% fiind suportat de catre pacient.
Intrebare:
Va rog sa imi spuneti ce suma se trece in casa de marcat, avand in vedere ca cabinetul factureaza lunar catre cnas.
Raspuns partial - Testează gratuit timp de 7 zile!
Bonul fiscal reprezinta dovada incasarii sumelor de la client (pacient) astfel incat nu se poate emite decat pentru sumele primite de la acesta.
Înregistrează-te pentru răspunsul complet
● Alerte Fiscale scrise si video!
● Consultant AI disponibil 24 din 24
● Acces Reviste Bența – Prietenii Fiscalitatii si P. Contabilitatii –
● Acces la baza de date de spețe din toate domeniile de activitate
● Răspundem la orice speță din domeniile fiscalitate, contabilitate și resurse umane
● Dăm răspunsuri personalizate pentru fiecare situație în parte
● Interpretam legislația în așa fel încât să fie pe înțelesul tuturor
● Ai siguranță în relația cu autoritățile
● Te asiguri ca ești în legalitate
Articol scris de catre Ioana – Camelia Vișan, in data de 20 Iunie 2025.
Avand la baza studii juridice si o specializare in fiscalitate, practic o abordare a spetelor din doua puncte de vedere, fapt ce imi permite o intelegere mai buna in special in cazul spetelor complexe care nu necesita doar cunostinte in domeniul fiscalitatii.
In decursul ultimilor 8 ani am avut ocazia sa particip la diferite cursuri si seminarii sustinute de specialisti recunoscuti in domeniul fiscalitatii, ajungand astazi sa pot rezolva o gama variata de spete si sa pot raspunde cu promptitudine la intrebarile clientilor.