Au aparut certificatele de situatii de urgente. Cum se pot obtine?

Articol scris in data de: 07 Aprilie 2020

Va aducem la cunostinta ca au aparut certificatele CSU, in doua culori albastru si galben.

Certificatele de situație de urgență sunt emise în doua forme:

– TIP 1 (ALBASTRU) – pentru întreruperea totală sau parțială a activității, ca urmare a efectelor deciziilor emise de autoritățile publice competente, potrivit legii, în perioada stării de urgență decretate (afectați de Ordonanțele Militare)

– TIP 2 (GALBEN) – pentru înregistrarea unei diminuări a încasărilor sau veniturilor în luna martie 2020 cu un procent de minim 25% față de media încasărilor sau veniturilor din perioada ianuarie – februarie 2020.

Certificatele se utilizează în relațiile cu instituțiile publice pentru obținerea de facilități/ măsuri de sprijin ori în relațiile comerciale, în condițiile legii.

Un solicitant poate cere eliberarea unui singur tip de certificat de urgență.

Intrati pe https://csu.prevenire.gov.ro/ , creati cont, descarcati “Descarcă declarația pe propria raspundere (pdf)” si o completati.

In declaratie aveti o rubrica pe care trebuie sa o bifati daca ii completati si semnati dumneavoastra cu certificatul cu care semnati si declaratiile pentru ANAF.

O gasiti mai jos subliniata cu rosu la pct.7

7. Toate informațiile și documentele necesare obținerii CSU, vor fi completate, respectiv încărcate sub semnătură electronică, de către:

□ Subsemnatul, în calitate de reprezentant legal;

□ Domnul/Doamna………………. în calitate de împuternicit.

Calitatea de imputernicit o aveti numai daca administratorul va face o IMPUTERNICIRE sub semnatura privata, prin care va imputerniceste sa semnati aceasta declaratie, altfel nu o semnati.

Toate documentele încărcate în platformă vor fi în format pdf semnate electronic cu certificat digital calificat. Certificatele generate pe baza unor documente semnate cu certificate necalificate sau revocate vor fi anulate.

Revin si va atrag atentia ca daca administratorul nu are semnatura electronica pe numele lui trebuie sa va faca dumneavostra imputernicire sub semnatura privata ca sa ii puteti semna Declaratia pe proprie raspundere.

close

Fii la curent cu ultimele noutăți fiscale!

- Alerte Fiscale - Ultimele modificări în legislatia fiscală!
- Spețe din domeniile contabilitate, fiscalitate si resurse umane!

Distribuie pagina
Romeo Negrut

Articol scris de catre Romeo Negrut, in data de 07/04/2020.

Membru fondator al grupului Tax Advisors si Larrom Expert cu o vasta experienta profesionala. Ne propunem sa oferim cele mai bune solutii în domeniul financiar-contabil, politicii manageriale si resurselor umane, astfel încât sa asiguram partenerilor nostri un background solid în realizarea obiectivelor.

Vezi toate articolele scrise de Romeo Negrut

Au aparut certificatele de situatii de urgente. Cum se pot obtine?

Articol scris in data de: 2020-04-07 09:52:01

Autor: Romeo Negrut

Va aducem la cunostinta ca au aparut certificatele CSU, in doua culori albastru si galben.

Certificatele de situație de urgență sunt emise în doua forme:

- TIP 1 (ALBASTRU) – pentru întreruperea totală sau parțială a activității, ca urmare a efectelor deciziilor emise de autoritățile publice competente, potrivit legii, în perioada stării de urgență decretate (afectați de Ordonanțele Militare)

- TIP 2 (GALBEN) – pentru înregistrarea unei diminuări a încasărilor sau veniturilor în luna martie 2020 cu un procent de minim 25% față de media încasărilor sau veniturilor din perioada ianuarie – februarie 2020.

Certificatele se utilizează în relațiile cu instituțiile publice pentru obținerea de facilități/ măsuri de sprijin ori în relațiile comerciale, în condițiile legii.

Un solicitant poate cere eliberarea unui singur tip de certificat de urgență.

Intrati pe https://csu.prevenire.gov.ro/ , creati cont, descarcati "Descarcă declarația pe propria raspundere (pdf)" si o completati.

In declaratie aveti o rubrica pe care trebuie sa o bifati daca ii completati si semnati dumneavoastra cu certificatul cu care semnati si declaratiile pentru ANAF.

O gasiti mai jos subliniata cu rosu la pct.7

7. Toate informațiile și documentele necesare obținerii CSU, vor fi completate, respectiv încărcate sub semnătură electronică, de către:

□ Subsemnatul, în calitate de reprezentant legal;

□ Domnul/Doamna................... în calitate de împuternicit.

Calitatea de imputernicit o aveti numai daca administratorul va face o IMPUTERNICIRE sub semnatura privata, prin care va imputerniceste sa semnati aceasta declaratie, altfel nu o semnati.

Toate documentele încărcate în platformă vor fi în format pdf semnate electronic cu certificat digital calificat. Certificatele generate pe baza unor documente semnate cu certificate necalificate sau revocate vor fi anulate.

Revin si va atrag atentia ca daca administratorul nu are semnatura electronica pe numele lui trebuie sa va faca dumneavostra imputernicire sub semnatura privata ca sa ii puteti semna Declaratia pe proprie raspundere.

  • Categorii spețe

  • Afișare alerte fiscale

  • Afisare postari blog

  • Sortează după