Login
Inregistrare
Recuperare parola
In caz ca ai uitat parola, introdu in campul de mai jos adresa de email si se va trimite un email cu link pentru resetarea parolei.
Bunuri primite in administrare de institutiile publice

Monica Predescu
Situatie de fapt:
1. In 2006 un spital (institutie publica de interes judetean) a luat in administrare, pentru 10 ani, cladiri si o ambarcatiune aflata in domeniul privat al judetului
2. In 2010 bunurile au iesit din administrarea spitalului si au intrat in administrarea consiliului judetean
3. In 2015 bunurile au reintrat in administrarea spitalului
4. In 2017 bunurile au iesit definitiv din administrarea spitalului
Intrebare:
Ce operatiuni trebuie efectuate in contabilitatea institutiei publice si cum trebuiesc aceste bunuri inventariate in fiecare din cele 4 momente?
Raspuns partial - Testează gratuit timp de 7 zile!
Proprietarul (consiliul judetean) va transmite la fiecare final de an listele de inventariere catre institutia publica care administreaza bunurile. Astfel, spitalul va inventaria b
Înregistrează-te pentru răspunsul complet
● Alerte Fiscale
● Acces Reviste Bența – Prietenii Fiscalitatii si P. Contabilitatii –
● Acces la baza de date de spețe din toate domeniile de activitate
● Răspundem la orice speță din domeniile fiscalitate, contabilitate și resurse umane
● Dăm răspunsuri personalizate pentru fiecare situație în parte
● Interpretam legislația în așa fel încât să fie pe înțelesul tuturor
● Ai siguranță în relația cu autoritățile
● Te asiguri ca ești în legalitate