Bunuri primite in administrare de institutiile publice

Articol publicat in data de: 16 Noiembrie 2018
Categorii: Obligatiile persoanelor juridice
 

Situatie de fapt:

1. In 2006 un spital (institutie publica de interes judetean) a luat in administrare, pentru 10 ani, cladiri si o ambarcatiune aflata in domeniul privat al judetului
2. In 2010 bunurile au iesit din administrarea spitalului si au intrat in administrarea consiliului judetean
3. In 2015 bunurile au reintrat in administrarea spitalului
4. In 2017 bunurile au iesit definitiv din administrarea spitalului

Intrebare:

Ce operatiuni trebuie efectuate in contabilitatea institutiei publice si cum trebuiesc aceste bunuri inventariate in fiecare din cele 4 momente?

Raspuns partial - Testează gratuit timp de 7 zile!

Proprietarul (consiliul judetean) va transmite la fiecare final de an listele de inventariere catre institutia publica care administreaza bunurile. Astfel, spitalul va inventaria b

Înregistrează-te pentru răspunsul complet

● Alerte Fiscale
● Acces Reviste Bența – Prietenii Fiscalitatii si P. Contabilitatii –
● Acces la baza de date de spețe din toate domeniile de activitate
● Răspundem la orice speță din domeniile fiscalitate, contabilitate și resurse umane
● Dăm răspunsuri personalizate pentru fiecare situație în parte
● Interpretam legislația în așa fel încât să fie pe înțelesul tuturor
● Ai siguranță în relația cu autoritățile
● Te asiguri ca ești în legalitate

Distribuie pagina
Monica Predescu

Articol scris de catre Monica Predescu, in data de 16/11/2018.

Prin înfiinţarea unei societăţi de contabilitate am avut ocazia sa încep practicarea activităţii de contabilitate în urmă cu 25 de ani luând astfel parte la începutul şi la dezvoltarea acestui domeniu în România. Cei peste 500 de clienţi pe care i-am avut în această perioadă, au desfăşurat activităţi în foarte multe domenii, unele colaborări cu aceştia durând de peste 15 ani.

Vezi toate articolele scrise de Monica Predescu