Login
Inregistrare
Recuperare parola
In caz ca ai uitat parola, introdu in campul de mai jos adresa de email si se va trimite un email cu link pentru resetarea parolei.
Abonare newsletter zilnic!
Casa de marcat pentru confectionarea de mobilier
Ioana – Camelia Vișan
Valabil la 23 Iulie 2018
Situatie de fapt:
O societate efectueaza montaj/confectionare mobilier (cu materialul clientului, neexistand pe firma intrari de materiale pentru confectionarea mobilei) si/sau reparatii.
Intrebare:
Exista pentru societate obligatia detinerii casei de marcat daca serviciile sunt prestate catre persoane fizice?
Se pot factura serviciile catre persoana fizica fara a avea casa de marcat, incasarile facandu-se prin banca / numerar cu chitanta?
Raspuns partial - Testează gratuit timp de 7 zile!
Conform legii nu sunt obligate sa detina si sa foloseasca case de marcat societatile care efectueaza servicii de instalatii, reparatii si intretinere a bunurilor la domiciliul clie
Înregistrează-te pentru răspunsul complet
● Alerte Fiscale scrise si video!
● Consultant AI disponibil 24 din 24
● Acces Reviste Bența – Prietenii Fiscalitatii si P. Contabilitatii –
● Acces la baza de date de spețe din toate domeniile de activitate
● Răspundem la orice speță din domeniile fiscalitate, contabilitate și resurse umane
● Dăm răspunsuri personalizate pentru fiecare situație în parte
● Interpretam legislația în așa fel încât să fie pe înțelesul tuturor
● Ai siguranță în relația cu autoritățile
● Te asiguri ca ești în legalitate
Articol scris de catre Ioana – Camelia Vișan, in data de 23 Iulie 2018.
Avand la baza studii juridice si o specializare in fiscalitate, practic o abordare a spetelor din doua puncte de vedere, fapt ce imi permite o intelegere mai buna in special in cazul spetelor complexe care nu necesita doar cunostinte in domeniul fiscalitatii.
In decursul ultimilor 8 ani am avut ocazia sa particip la diferite cursuri si seminarii sustinute de specialisti recunoscuti in domeniul fiscalitatii, ajungand astazi sa pot rezolva o gama variata de spete si sa pot raspunde cu promptitudine la intrebarile clientilor.