Cat trebuie pastrate dosarele de personal?

Articol publicat in data de: 12 Noiembrie 2018
Categorii: Obligatiile persoanelor juridice , Resurse Umane
 

Situatie de fapt:

Conform Hotărârii 500/2011 dosarele de personal se păstrează 10 ani, dar conform Legii Arhivelor Naționale 16/1996 acestea trebuie sa fie păstrate 75 de ani, conform anexei 6 a acestei legi.

Intrebare:

Care este perioada de arhivare impusa de lege?

Raspuns partial - Testează gratuit timp de 7 zile!

1. Hotararea mentionata de dumneavoastra este abrogata. Hotararea care a reluat o parte din prevederile abrogate este HG 905/2017 dar aceasta nu prevede un termen de pastrare al do

Înregistrează-te pentru răspunsul complet

● Alerte Fiscale
● Acces Reviste Bența – Prietenii Fiscalitatii si P. Contabilitatii –
● Acces la baza de date de spețe din toate domeniile de activitate
● Răspundem la orice speță din domeniile fiscalitate, contabilitate și resurse umane
● Dăm răspunsuri personalizate pentru fiecare situație în parte
● Interpretam legislația în așa fel încât să fie pe înțelesul tuturor
● Ai siguranță în relația cu autoritățile
● Te asiguri ca ești în legalitate

Distribuie pagina
Ioana – Camelia Predescu

Articol scris de catre Ioana – Camelia Predescu, in data de 12/11/2018.

Avand la baza studii juridice si o specializare in fiscalitate, practic o abordare a spetelor din doua puncte de vedere, fapt ce imi permite o intelegere mai buna in special in cazul spetelor complexe care nu necesita doar cunostinte in domeniul fiscalitatii. In decursul ultimilor 3 ani am avut ocazia sa particip la diferite cursuri si seminarii sustinute de specialisti recunoscuti in domeniul fiscalitatii, ajungand astazi sa pot rezolva o gama variata de spete si sa pot raspunde cu promptitudine la intrebarile clientilor.

Vezi toate articolele scrise de Ioana – Camelia Predescu