Ce facem cu sumele incasate de la clienti pentru plata taxelor catre Registrul Comertului? Monografie contabila

Articol publicat in data de: 04 Februarie 2019
Categorii: Contabilitate , Obligatiile persoanelor juridice
 

Situatie de fapt:

SC XYZ SRL, cu obiect de activitate „Infiintari firme”, neplatitor de TVA, incaseaza bani de la clienti, persoane fizice, pentru a le achita apoi catre ONRC.

Intrebare:

1. Ce documente se intocmesc pentru incasarea banilor de la persoane fizice reprezentand taxe catre ONRC?
2. Care este monografia contabila si implicatiile fiscale?
3. Trebuie ca firma de infiintari sa detina casa de marcat ?

Raspuns partial - Testează gratuit timp de 7 zile!

1. Pentru sumele incasate va trebui sa emiteti chitanta pe care scrieti „incasare pentru plata taxe ONRC”

2. Monografia contabila va fi

Înregistrează-te pentru răspunsul complet

● Alerte Fiscale
● Acces Reviste Bența – Prietenii Fiscalitatii si P. Contabilitatii –
● Acces la baza de date de spețe din toate domeniile de activitate
● Răspundem la orice speță din domeniile fiscalitate, contabilitate și resurse umane
● Dăm răspunsuri personalizate pentru fiecare situație în parte
● Interpretam legislația în așa fel încât să fie pe înțelesul tuturor
● Ai siguranță în relația cu autoritățile
● Te asiguri ca ești în legalitate

Distribuie pagina
Monica Predescu

Articol scris de catre Monica Predescu, in data de 04/02/2019.

Prin înfiinţarea unei societăţi de contabilitate am avut ocazia sa încep practicarea activităţii de contabilitate în urmă cu 25 de ani luând astfel parte la începutul şi la dezvoltarea acestui domeniu în România. Cei peste 500 de clienţi pe care i-am avut în această perioadă, au desfăşurat activităţi în foarte multe domenii, unele colaborări cu aceştia durând de peste 15 ani.

Vezi toate articolele scrise de Monica Predescu