Login
Inregistrare
Recuperare parola
In caz ca ai uitat parola, introdu in campul de mai jos adresa de email si se va trimite un email cu link pentru resetarea parolei.
Abonare newsletter zilnic!
Ce facem cu sumele incasate de la clienti pentru plata taxelor catre Registrul Comertului? Monografie contabila
Monica Predescu
Valabil la 4 Februarie 2019
Situatie de fapt:
SC XYZ SRL, cu obiect de activitate „Infiintari firme”, neplatitor de TVA, incaseaza bani de la clienti, persoane fizice, pentru a le achita apoi catre ONRC.
Intrebare:
1. Ce documente se intocmesc pentru incasarea banilor de la persoane fizice reprezentand taxe catre ONRC?
2. Care este monografia contabila si implicatiile fiscale?
3. Trebuie ca firma de infiintari sa detina casa de marcat ?
Raspuns partial - Testează gratuit timp de 7 zile!
1. Pentru sumele incasate va trebui sa emiteti chitanta pe care scrieti „incasare pentru plata taxe ONRC”
2. Monografia contabila va fi
Înregistrează-te pentru răspunsul complet
● Alerte Fiscale scrise si video!
● Consultant AI disponibil 24 din 24
● Acces Reviste Bența – Prietenii Fiscalitatii si P. Contabilitatii –
● Acces la baza de date de spețe din toate domeniile de activitate
● Răspundem la orice speță din domeniile fiscalitate, contabilitate și resurse umane
● Dăm răspunsuri personalizate pentru fiecare situație în parte
● Interpretam legislația în așa fel încât să fie pe înțelesul tuturor
● Ai siguranță în relația cu autoritățile
● Te asiguri ca ești în legalitate
Articol scris de catre Monica Predescu, in data de 4 Februarie 2019.
Prin înfiinţarea unei societăţi de contabilitate am avut ocazia sa încep practicarea activităţii de contabilitate în urmă cu 25 de ani luând astfel parte la începutul şi la dezvoltarea acestui domeniu în România. Cei peste 500 de clienţi pe care i-am avut în această perioadă, au desfăşurat activităţi în foarte multe domenii, unele colaborări cu aceştia durând de peste 15 ani.