Login
Inregistrare
Recuperare parola
In caz ca ai uitat parola, introdu in campul de mai jos adresa de email si se va trimite un email cu link pentru resetarea parolei.
Ce trebuie sa faca un PFA care a aflat in mai ca a fost radiat in martie?

Ioana – Camelia Predescu
Situatie de fapt:
Un PFA neplatitor de TVA, fara salariati, radiat din oficiu in 18.03.2019 din cauza nerespectarii numarului de coduri CAEN.
Acesta a aflat astazi de acest lucru iar in intervalul 18.03.2019 – 31.05.2019 au fost emise facturi catre clienti, a avut incasari prin banca, a platit furnizori, a avut activitate normala, nestiind de radiere.
Intrebare:
1. Cum trebuie inregistrate in registru de incasari si plati aceste documente din intervalul radierii pana la infiintarea unui nou PFA?
2. Trebuie sa-si notifice clientii si furnizorii asupra radierii, si anuntarea noul cod fiscal al noului PFA?
3. Facturile emise in perioada radierii se anuleaza, sau raman asa si se incaseaza pe noul PFA?
4. Trebuie depusa declaratia unica cu veniturile pana in mai 2019 acum la radiere sau se depune la anul?
5. Dupa infiintarea noului PFA se depune declaratia unica cu estimativ din iunie – dec 2019?
Raspuns partial - Testează gratuit timp de 7 zile!
1. Consideram ca in momentul de fata nu exista prevederi in acest sens. In viziunea noastra, registrul de incasari si plati ar trebui completat ca si pana acum iar in baza lui depu
Înregistrează-te pentru răspunsul complet
● Alerte Fiscale
● Acces Reviste Bența – Prietenii Fiscalitatii si P. Contabilitatii –
● Acces la baza de date de spețe din toate domeniile de activitate
● Răspundem la orice speță din domeniile fiscalitate, contabilitate și resurse umane
● Dăm răspunsuri personalizate pentru fiecare situație în parte
● Interpretam legislația în așa fel încât să fie pe înțelesul tuturor
● Ai siguranță în relația cu autoritățile
● Te asiguri ca ești în legalitate