Login
Inregistrare
Recuperare parola
In caz ca ai uitat parola, introdu in campul de mai jos adresa de email si se va trimite un email cu link pentru resetarea parolei.
Abonare newsletter zilnic!
Comert online cu bunuri, clienti persoane fizice
Adina Vlaicu
Valabil la 8 Martie 2021
Situatia de fapt:
Societate comerciala, platitoare de TVA si de impozit pe micro, care livreaza marfuri online pe teritoriul Romaniei prin eMAG, ar dori sa isi largeasca aria catre Bulgaria si Ungaria.
Clientii vor accesa online tot platforma eMAG, dar din tarile Bulgaria si Ungaria, iar marfa va pleca din depozitul din Romania prin DPD.
Intrebare:
1. In ce valuta ar trebui sa fie facute facturile: in lei si valuta tarii respective? In acest caz societatea trebuie sa isi deschida conturi in monedele respectivelor state?
2. Daca marfa se livreaza catre persoana fizica, consumator final, se va colecta TVA la cota din Romania? Exista si alta posibilitate?
Exista cumva legislatie specifica care se aplica in acest caz?
Declaratii suplimentare sau obligatii suplimentare catre statele pe teritoriul carora se va vinde marfa?
Raspuns partial - Testează gratuit timp de 7 zile!
1. Potrivit prevederilor Art. 319, alin. (23) din Codul fiscal, ,,sumele indicate pe factură se pot exprima în orice monedă cu condiția ca valoarea TVA colectată sau de re
Înregistrează-te pentru răspunsul complet
● Alerte Fiscale scrise si video!
● Acces Reviste Bența – Prietenii Fiscalitatii si P. Contabilitatii –
● Acces la baza de date de spețe din toate domeniile de activitate
● Răspundem la orice speță din domeniile fiscalitate, contabilitate și resurse umane
● Dăm răspunsuri personalizate pentru fiecare situație în parte
● Interpretam legislația în așa fel încât să fie pe înțelesul tuturor
● Ai siguranță în relația cu autoritățile
● Te asiguri ca ești în legalitate
Articol scris de catre Adina Vlaicu, in data de 8 Martie 2021.
Consultant fiscal, membru al Camerei Consultantilor Fiscali din Romania, cu o experienta in domeniul financiar de peste 15 ani, perioada in care am incercat sa gasesc solutii si raspunsuri la provocarile zilnice din domeniul economic, cu o atitudine proactiva si constienta de faptul ca numai o informare corecta si la timp iti poate asigura in societatea dinamica, contemporana noua, garantia reusitei care se defineste economic prin trei termeni: castig, venit sau profit.