Login
Inregistrare
Recuperare parola
In caz ca ai uitat parola, introdu in campul de mai jos adresa de email si se va trimite un email cu link pentru resetarea parolei.
Abonare newsletter zilnic!
Comisionul in prestarea serviciilor de publicitate
Monica Predescu
Valabil la 23 Octombrie 2018
Situatie de fapt:
O societate (P) cu cod CAEN (activitate principala) 7311, desfasoara in baza contractelor de prestari servicii, incheiate in mod exclusiv, prestari servicii de publicitate astfel:
– beneficiarul final (B) doreste sa-si promoveze evenimentul sau reclama si pentru asta incheie un contract de prestari servicii cu prestatorul (P);
– prestatorul (P), in vederea indeplinirii obiectului contractului incheie contracte cu furnizori media (F) (televiziunii sau posturi de radio).
Intrebare:
1. Contractul intre B si P ar putea fi considerat contract de comision? In ce conditii?
2. Care este momentul la care P are obligatia sa se inregistreze ca platitor de TVA?
3. Ce se va include in cifra de afaceri necesara calcularii plafonului de TVA?
Raspuns partial - Testează gratuit timp de 7 zile!
1. In functie de prevederile exacte ale contractului si prin raportare la Codul Civil, contractul ar putea fi incadrat ca si contract de comision. In acest sens, c
Înregistrează-te pentru răspunsul complet
● Alerte Fiscale scrise si video!
● Consultant AI disponibil 24 din 24
● Acces Reviste Bența – Prietenii Fiscalitatii si P. Contabilitatii –
● Acces la baza de date de spețe din toate domeniile de activitate
● Răspundem la orice speță din domeniile fiscalitate, contabilitate și resurse umane
● Dăm răspunsuri personalizate pentru fiecare situație în parte
● Interpretam legislația în așa fel încât să fie pe înțelesul tuturor
● Ai siguranță în relația cu autoritățile
● Te asiguri ca ești în legalitate
Articol scris de catre Monica Predescu, in data de 23 Octombrie 2018.
Prin înfiinţarea unei societăţi de contabilitate am avut ocazia sa încep practicarea activităţii de contabilitate în urmă cu 25 de ani luând astfel parte la începutul şi la dezvoltarea acestui domeniu în România. Cei peste 500 de clienţi pe care i-am avut în această perioadă, au desfăşurat activităţi în foarte multe domenii, unele colaborări cu aceştia durând de peste 15 ani.