Login
Inregistrare
Recuperare parola
In caz ca ai uitat parola, introdu in campul de mai jos adresa de email si se va trimite un email cu link pentru resetarea parolei.
Abonare newsletter zilnic!
Cum inregistram premiile in bani neridicate de castigatori?
Monica Predescu
Valabil la 8 Mai 2020
Situatie de fapt:
SC B SRL, platitor de impozit pe venit micro si de TVA, este o firma de marketing, care realizeaza studii de piata in toata lumea. Avand nevoie de cat mai multi oameni care sa completeze chestionarele lor, ii stimuleaza prin premiere pe cei care completeaza un anumit numar de chestionare.
Acest lucru se intampla prin virarea lunara in contul lor (al repondentilor la chestionare) a unor sume care variaza intre 5 – 10 dolari. De mentionat ca respondentii sunt din diverse tari (mai putin Romania), sunt in jur de 40 – 50 lunar si cunoastem doar numele lor, plata facandu-se prin PayPal.
Se intampla de multe ori ca acestia sa nu isi ridice premiul si suma sa fie returnata in contul firmei.
Intrebare:
Care este monografia contabila si ce obligatii fiscale ii revin lui SC B SRL in legatura cu aceste premii?
Raspuns partial - Testează gratuit timp de 7 zile!
Pentru a stabili monografia în speța expusă vom avea în vedere urmatoarele variante:
1. Se acorda premiul și castigatorul îl ridică:
Înregistrează-te pentru răspunsul complet
● Alerte Fiscale scrise si video!
● Acces Reviste Bența – Prietenii Fiscalitatii si P. Contabilitatii –
● Acces la baza de date de spețe din toate domeniile de activitate
● Răspundem la orice speță din domeniile fiscalitate, contabilitate și resurse umane
● Dăm răspunsuri personalizate pentru fiecare situație în parte
● Interpretam legislația în așa fel încât să fie pe înțelesul tuturor
● Ai siguranță în relația cu autoritățile
● Te asiguri ca ești în legalitate
Articol scris de catre Monica Predescu, in data de 8 Mai 2020.
Prin înfiinţarea unei societăţi de contabilitate am avut ocazia sa încep practicarea activităţii de contabilitate în urmă cu 25 de ani luând astfel parte la începutul şi la dezvoltarea acestui domeniu în România. Cei peste 500 de clienţi pe care i-am avut în această perioadă, au desfăşurat activităţi în foarte multe domenii, unele colaborări cu aceştia durând de peste 15 ani.