Login
Inregistrare
Recuperare parola
In caz ca ai uitat parola, introdu in campul de mai jos adresa de email si se va trimite un email cu link pentru resetarea parolei.
Abonare newsletter zilnic!
Cum tratam din punct de vedere fiscal un fotoliu de masaj achizitionat pentru angajati?

Ioana – Camelia Vișan
Valabil la 26 Iulie 2019
Situatie de fapt:
Am achizitionat un fotoliu masaj cu valoarea de 10.000 lei pe care angajatii nostri il folosesc pentru relaxare in timpul programului de lucru.
Intrebare:
Acest mijloc fix poate fi amortizat ca orice alt obiect de mobilier, incadrat la codul 3.1.6., pe perioada de 6-10 ani, iar amortizarea este deductibila tinand cont ca este folosit in scopul business-ului?
Raspuns partial - Testează gratuit timp de 7 zile!
In aceasta speta consideram ca raspunsul depinde de specificul activitatii societatii, de sarcinile fiecarui angajat precum si de programul de lucru al acestora. De asemenea se vor
Înregistrează-te pentru răspunsul complet
● Alerte Fiscale scrise si video!
● Consultant AI disponibil 24 din 24
● Acces Reviste Bența – Prietenii Fiscalitatii si P. Contabilitatii –
● Acces la baza de date de spețe din toate domeniile de activitate
● Răspundem la orice speță din domeniile fiscalitate, contabilitate și resurse umane
● Dăm răspunsuri personalizate pentru fiecare situație în parte
● Interpretam legislația în așa fel încât să fie pe înțelesul tuturor
● Ai siguranță în relația cu autoritățile
● Te asiguri ca ești în legalitate
Articol scris de catre Ioana – Camelia Vișan, in data de 26 Iulie 2019.
Avand la baza studii juridice si o specializare in fiscalitate, practic o abordare a spetelor din doua puncte de vedere, fapt ce imi permite o intelegere mai buna in special in cazul spetelor complexe care nu necesita doar cunostinte in domeniul fiscalitatii.
In decursul ultimilor 8 ani am avut ocazia sa particip la diferite cursuri si seminarii sustinute de specialisti recunoscuti in domeniul fiscalitatii, ajungand astazi sa pot rezolva o gama variata de spete si sa pot raspunde cu promptitudine la intrebarile clientilor.