Situatie de fapt:
O persoana fizica autorizata (profesie liberala – inregistrata doar la ANAF) care-si desfasoara activitatea in locuinta proprie, pentru care a achizitonat birou, dulap pentru depozitare acte, imprimanta, doreste sa inchirieze un spatiu ( in sistem coworking) pentru a-si desfasura activitatea (nu este productiv acasa).
Spatiul gasit pentru inchiriere este deja mobilat (detine birou, imprimanta, spatiu depozitare).
Intrebare:
In ce masura poate considera cheltuiala cu chiria deductibila, avand in vedere ca s-au facut deja cheltuieli pentru amenajarea biroului?
Noul birou inchiriat in sistem co-working trebuie inregistrat la registrul comertului si declarat la ANAF?
Cheltuielile facute de o persoana fizica autorizata, pentru a fi luate in calcul (a fi deduse) la determinarea venitului impozabil trebuie sa indeplineasca cerinta generala, si anu
● Alerte Fiscale
● Acces la baza de date de spețe din toate domeniile de activitate
● Răspundem la orice speță din domeniile fiscalitate, contabilitate și resurse umane
● Dăm răspunsuri personalizate pentru fiecare situație în parte
● Interpretam legislația în așa fel încât să fie pe înțelesul tuturor
● Ai siguranță în relația cu autoritățile
● Te asiguri ca ești în legalitate
Consultant fiscal, membru al Camerei Consultantilor Fiscali din Romania, cu o experienta in domeniul financiar de peste 15 ani, perioada in care am incercat sa gasesc solutii si raspunsuri la provocarile zilnice din domeniul economic, cu o atitudine proactiva si constienta de faptul ca numai o informare corecta si la timp iti poate asigura in societatea dinamica, contemporana noua, garantia reusitei care se defineste economic prin trei termeni: castig, venit sau profit.
Vezi toate articolele scrise de ADINA VLAICU