Documente justificative și inregistrare contabila: facturi utilitati spațiu închiriat

Articol publicat in data de: 09 Februarie 2022
Categorii: Contabilitate
 

Situație de fapt:

Chiriașul persoana juridica neplatitoare de TVA, impozit micro, plătește din contul său bancar o serie de facturi de utilitati emise de furnizorii de utilitati pe numele proprietarului persoana fizica, pentru un spațiu pe care chiriașul îl are în chirie integral. În contract se specifica faptul ca toate costurile cu utilitățile vor fi suportate de chiriași.

Întrebare:

Care sunt documentele justificative ce trebuie pregatite de chiriaș, astfel incat sa fie totul în regula la un eventual control și care este monografia contabila la chiriașul persoana juridica?

Raspuns partial - Testează gratuit timp de 7 zile!

Documentele justificative în cazul dvs sunt:

contractul de închiriere unde este specificat ca costurile cu utilitățile cad în sarcina dvs. (a chiriasului)

Înregistrează-te pentru răspunsul complet

● Alerte Fiscale
● Acces Reviste Bența – Prietenii Fiscalitatii si P. Contabilitatii –
● Acces la baza de date de spețe din toate domeniile de activitate
● Răspundem la orice speță din domeniile fiscalitate, contabilitate și resurse umane
● Dăm răspunsuri personalizate pentru fiecare situație în parte
● Interpretam legislația în așa fel încât să fie pe înțelesul tuturor
● Ai siguranță în relația cu autoritățile
● Te asiguri ca ești în legalitate

Distribuie pagina
Bianca Dolores Meze

Articol scris de catre Bianca Dolores Meze, in data de 09/02/2022.

Expert contabil și administrator al firmei de contabiliate CONTEZIA SRL, sub brandul AtelierContabilitate.

Vezi toate articolele scrise de Bianca Dolores Meze