Login
Inregistrare
Recuperare parola
In caz ca ai uitat parola, introdu in campul de mai jos adresa de email si se va trimite un email cu link pentru resetarea parolei.
Abonare newsletter zilnic!
Documente justificative și inregistrare contabila: facturi utilitati spațiu închiriat
Bianca Dolores Meze
Valabil la 9 Februarie 2022
Situație de fapt:
Chiriașul persoana juridica neplatitoare de TVA, impozit micro, plătește din contul său bancar o serie de facturi de utilitati emise de furnizorii de utilitati pe numele proprietarului persoana fizica, pentru un spațiu pe care chiriașul îl are în chirie integral. În contract se specifica faptul ca toate costurile cu utilitățile vor fi suportate de chiriași.
Întrebare:
Care sunt documentele justificative ce trebuie pregatite de chiriaș, astfel incat sa fie totul în regula la un eventual control și care este monografia contabila la chiriașul persoana juridica?
Raspuns partial - Testează gratuit timp de 7 zile!
Documentele justificative în cazul dvs sunt:
contractul de închiriere unde este specificat ca costurile cu utilitățile cad în sarcina dvs. (a chiriasului)
Înregistrează-te pentru răspunsul complet
● Alerte Fiscale scrise si video!
● Acces Reviste Bența – Prietenii Fiscalitatii si P. Contabilitatii –
● Acces la baza de date de spețe din toate domeniile de activitate
● Răspundem la orice speță din domeniile fiscalitate, contabilitate și resurse umane
● Dăm răspunsuri personalizate pentru fiecare situație în parte
● Interpretam legislația în așa fel încât să fie pe înțelesul tuturor
● Ai siguranță în relația cu autoritățile
● Te asiguri ca ești în legalitate
Articol scris de catre Bianca Dolores Meze, in data de 9 Februarie 2022.
Expert contabil si consultant fiscal, sub brandul AtelierContabilitate.