Impartirea capitalului social dupa retragerea unui asociat

Articol publicat in data de: 10 Octombrie 2018
Categorii: Obligatiile persoanelor juridice
 

Situatie de fapt:

Asociatul unei societati comerciale doreste sa isi vanda partile sociale si sa se retraga din societate. Prin aceasta tranzactie asociatul va renunta la toate drepturile si obligatiile sale care recurg din calitatea sa de asociat, astfel incat cei doi asociati ramasi isi vor imparti intre ai capitalul social, respectiv cota de participare la profit si pierderi.

Intrebare:

Cum se va imparti capitalul social intre cei doi asociati ramasi?
Are aceasta impartire legatura cu pretul de vanzare al partilor sociale de catre asociatul care iese din societate?

Raspuns partial - Testează gratuit timp de 7 zile!

In speta dumneavoastra, intelegem ca asociatul se retrage din societate cu acordul celorlalti asociati. In aceasta situatie, cei 3 asociati existenti vor incheia o

Înregistrează-te pentru răspunsul complet

● Alerte Fiscale
● Acces Reviste Bența – Prietenii Fiscalitatii si P. Contabilitatii –
● Acces la baza de date de spețe din toate domeniile de activitate
● Răspundem la orice speță din domeniile fiscalitate, contabilitate și resurse umane
● Dăm răspunsuri personalizate pentru fiecare situație în parte
● Interpretam legislația în așa fel încât să fie pe înțelesul tuturor
● Ai siguranță în relația cu autoritățile
● Te asiguri ca ești în legalitate

Distribuie pagina
Ioana – Camelia Predescu

Articol scris de catre Ioana – Camelia Predescu, in data de 10/10/2018.

Avand la baza studii juridice si o specializare in fiscalitate, practic o abordare a spetelor din doua puncte de vedere, fapt ce imi permite o intelegere mai buna in special in cazul spetelor complexe care nu necesita doar cunostinte in domeniul fiscalitatii. In decursul ultimilor 3 ani am avut ocazia sa particip la diferite cursuri si seminarii sustinute de specialisti recunoscuti in domeniul fiscalitatii, ajungand astazi sa pot rezolva o gama variata de spete si sa pot raspunde cu promptitudine la intrebarile clientilor.

Vezi toate articolele scrise de Ioana – Camelia Predescu