Login
Inregistrare
Recuperare parola
In caz ca ai uitat parola, introdu in campul de mai jos adresa de email si se va trimite un email cu link pentru resetarea parolei.
Abonare newsletter zilnic!
Modul de evidentiere pe bonul fiscal a reducerilor comerciale de pret acordate la momentul facturarii
Adina Vlaicu
Valabil la 11 Noiembrie 2019
Situate de fapt:
O societate comercială, care are ca obiect de activitate comertul cu amanuntul a unui singur produs, ofera clientilor fideli discount astfel: la sfârșitul lunii se face o centralizare a cantitatilor cumpărate pe fiecare client, si in luna următoare se ofera gratuit acest produs, diferențiat pe clienti, în funcție de cat au cumparat luna trecută.
Pe bonul fiscal pot exista 2 situatii: fie 3 buc cumparate si 3 buc discount, total bon zero, fie 4 buc cumparate, 3 buc discount, rest de plata 1 buc. Pe raportul Z apare sub denumirea de Reducere.
Intrebare:
Este corect modul de acordare a acestor discounturi? Trebuie anunțate undeva (de ex la Primarie)?
Raspuns partial - Testează gratuit timp de 7 zile!
Reducerile acordate clientilor sunt reglementate de Ordinului ministrului finanţelor publice nr. 1.802/20141 pentru aprobarea Reglementărilor contabile privind situaţiile financiare anuale indiv
Înregistrează-te pentru răspunsul complet
● Alerte Fiscale scrise si video!
● Acces Reviste Bența – Prietenii Fiscalitatii si P. Contabilitatii –
● Acces la baza de date de spețe din toate domeniile de activitate
● Răspundem la orice speță din domeniile fiscalitate, contabilitate și resurse umane
● Dăm răspunsuri personalizate pentru fiecare situație în parte
● Interpretam legislația în așa fel încât să fie pe înțelesul tuturor
● Ai siguranță în relația cu autoritățile
● Te asiguri ca ești în legalitate
Articol scris de catre Adina Vlaicu, in data de 11 Noiembrie 2019.
Consultant fiscal, membru al Camerei Consultantilor Fiscali din Romania, cu o experienta in domeniul financiar de peste 15 ani, perioada in care am incercat sa gasesc solutii si raspunsuri la provocarile zilnice din domeniul economic, cu o atitudine proactiva si constienta de faptul ca numai o informare corecta si la timp iti poate asigura in societatea dinamica, contemporana noua, garantia reusitei care se defineste economic prin trei termeni: castig, venit sau profit.