Login
Inregistrare
Recuperare parola
In caz ca ai uitat parola, introdu in campul de mai jos adresa de email si se va trimite un email cu link pentru resetarea parolei.
Monografie contabila pentru o societate care a obtinut ajutor de minimis

Monica Predescu
Situatie de fapt:
Pentru un ajutor de minimis, fond nerambursabil s-au facut urmatoarele inregistrari:
– Achizitie utilaj 2131 = 404 , amortizarea lunara 6811 = 2813 si concomitent 4752 = 7584 cu aceeasi suma
– Salariat 641 = 421, concomitent 4752 = 7414 cu aceeasi suma
– Consultanta 628 = 401
– Chirie 612 = 401, iar nu stiu cum fac.
– Pagina web 208 = 404, amortizarea lunara 6811 = 2808 si concomitent …
– Factura de consultanta cu cheltuiala eligibila 628fonduri = 401 si concomitent 4752 = 7414
Intrebare:
1. Pentru achizitia utilajului este corecta monografia?
2. Pentru salariatul societatii este corecta monografia?
3. Ce nota contabila trebuie facuta concomitent cu inregistrarea consultantei?
4. Ce nota contabila trebuie facuta concomitent cu inregistrarea chiriei?
5. Ce nota contabila trebuie facuta concomitent cu inregistrarea paginii web?
6. Pentru factura de consultanta inregistrarile se fac in aceeasi luna sau pe perioada derularii fondurilor?
7. Facturile de chirie pe 6 luni (612 = 401) si venitul aferent (4752 = 7413) in ce moment se inregistreaza?
Raspuns partial - Testează gratuit timp de 7 zile!
1. Consideram ca este corecta monografia utilizata pentru achizitia utilajului.
2. Monografia utilizata pentru salariatul societatii este corecta.
Înregistrează-te pentru răspunsul complet
● Alerte Fiscale
● Acces Reviste Bența – Prietenii Fiscalitatii si P. Contabilitatii –
● Acces la baza de date de spețe din toate domeniile de activitate
● Răspundem la orice speță din domeniile fiscalitate, contabilitate și resurse umane
● Dăm răspunsuri personalizate pentru fiecare situație în parte
● Interpretam legislația în așa fel încât să fie pe înțelesul tuturor
● Ai siguranță în relația cu autoritățile
● Te asiguri ca ești în legalitate