Login
Inregistrare
Recuperare parola
In caz ca ai uitat parola, introdu in campul de mai jos adresa de email si se va trimite un email cu link pentru resetarea parolei.
Abonare newsletter zilnic!
Necesitatea achizitionarii casei de marcat pentru o II
Adina Vlaicu
Valabil la 13 Decembrie 2019
Situatie de fapt:
Titularul unei II a suspendat activitatea acesteia pentru lipsa de comenzi in anul 2018. Pentru ca a fost suspendata nu s-a cumparat casa de marcat. Acum titularul doreste sa vanda toate utilajele din dotare deci trebuie sa solicite la Registrul Comertului incetarea suspendarii.
Intrebare:
Daca face acest lucru – este vorba in luna ianuarie 2020- si va fi vorba numai de cateva zile- respectiv data cand primeste reinceperea activitatii, in aceeasi zi vinde utilajele – nu mai are nimic in contabilitate si doreste sa o inchida cu totul – mai trebuie pentru cateva zile, de achizitionat casa de marcat?
Se pot realiza aceste lucruri?
Ce impozite va avea de platit in 2020, daca suma incasata va fi de 24.000 lei?
Raspuns partial - Testează gratuit timp de 7 zile!
Dupa ce veti obtine raspunsul de la Registrul Comertului de reluare a activitatii pentru II suspendat, va trebui sa mergeti la Administratia financiara pentru inregistrarea reluarii activitatii.
Înregistrează-te pentru răspunsul complet
● Alerte Fiscale scrise si video!
● Acces Reviste Bența – Prietenii Fiscalitatii si P. Contabilitatii –
● Acces la baza de date de spețe din toate domeniile de activitate
● Răspundem la orice speță din domeniile fiscalitate, contabilitate și resurse umane
● Dăm răspunsuri personalizate pentru fiecare situație în parte
● Interpretam legislația în așa fel încât să fie pe înțelesul tuturor
● Ai siguranță în relația cu autoritățile
● Te asiguri ca ești în legalitate
Articol scris de catre Adina Vlaicu, in data de 13 Decembrie 2019.
Consultant fiscal, membru al Camerei Consultantilor Fiscali din Romania, cu o experienta in domeniul financiar de peste 15 ani, perioada in care am incercat sa gasesc solutii si raspunsuri la provocarile zilnice din domeniul economic, cu o atitudine proactiva si constienta de faptul ca numai o informare corecta si la timp iti poate asigura in societatea dinamica, contemporana noua, garantia reusitei care se defineste economic prin trei termeni: castig, venit sau profit.