Login
Inregistrare
Recuperare parola
In caz ca ai uitat parola, introdu in campul de mai jos adresa de email si se va trimite un email cu link pentru resetarea parolei.
Abonare newsletter zilnic!
Obligatiile unei societati de transport marfa care presteaza servicii in Germania
Adina Vlaicu
Valabil la 22 Martie 2019
Situatie de fapt:
O societate din Romania, inregistrata in scopuri de TVA in Romania, a incheiat un contract de transport de bunuri cu o societate din Germania (cu cod valid de TVA). Societatea din Romania ridica colete (atat mai mici de 10 kg, cat si mai mari de 10 kg) din depozitul clientului si le distribuie DOAR pe teritoriul Germaniei.
La sfarsitul lunii, societatea din Romania factureaza catre clientul sau un anumit numar de km efectuati pe baza unor liste de transport emise de catre client.
Intrebare:
1. Aceste servicii se asimileaza coletariei si trebuie sa se inregistreze la ANCOM?
2. CMR-ul este obligatoriu pentru a se face dovada efectuarii transportului?
3. Dat fiind faptul ca prestarea serviciilor se face exclusiv pe teritoriul Germaniei, societatea este obligata sa se inregistreze fiscal in Germania?
Raspuns partial - Testează gratuit timp de 7 zile!
1. Legislatia in vigoare prevede ca serviciile postale reprezinta „colectarea, sortarea, transportul şi livrarea trimiterilor poştale” iar orice persoane car
Înregistrează-te pentru răspunsul complet
● Alerte Fiscale scrise si video!
● Consultant AI disponibil 24 din 24
● Acces Reviste Bența – Prietenii Fiscalitatii si P. Contabilitatii –
● Acces la baza de date de spețe din toate domeniile de activitate
● Răspundem la orice speță din domeniile fiscalitate, contabilitate și resurse umane
● Dăm răspunsuri personalizate pentru fiecare situație în parte
● Interpretam legislația în așa fel încât să fie pe înțelesul tuturor
● Ai siguranță în relația cu autoritățile
● Te asiguri ca ești în legalitate
Articol scris de catre Adina Vlaicu, in data de 22 Martie 2019.
Consultant fiscal, membru al Camerei Consultantilor Fiscali din Romania, cu o experienta in domeniul financiar de peste 15 ani, perioada in care am incercat sa gasesc solutii si raspunsuri la provocarile zilnice din domeniul economic, cu o atitudine proactiva si constienta de faptul ca numai o informare corecta si la timp iti poate asigura in societatea dinamica, contemporana noua, garantia reusitei care se defineste economic prin trei termeni: castig, venit sau profit.