Obligatiile unei societati de transport marfa care presteaza servicii in Germania

Articol publicat in data de: 22 Martie 2019
Categorii: Obligatiile persoanelor juridice , TVA
 

Situatie de fapt:

O societate din Romania, inregistrata in scopuri de TVA in Romania, a incheiat un contract de transport de bunuri cu o societate din Germania (cu cod valid de TVA). Societatea din Romania ridica colete (atat mai mici de 10 kg, cat si mai mari de 10 kg) din depozitul clientului si le distribuie DOAR pe teritoriul Germaniei.

La sfarsitul lunii, societatea din Romania factureaza catre clientul sau un anumit numar de km efectuati pe baza unor liste de transport emise de catre client.

Intrebare:

1. Aceste servicii se asimileaza coletariei si trebuie sa se inregistreze la ANCOM?

2. CMR-ul este obligatoriu pentru a se face dovada efectuarii transportului?

3. Dat fiind faptul ca prestarea serviciilor se face exclusiv pe teritoriul Germaniei, societatea este obligata sa se inregistreze fiscal in Germania?

Raspuns partial - Testează gratuit timp de 7 zile!

1. Legislatia in vigoare prevede ca serviciile postale reprezinta „colectarea, sortarea, transportul şi livrarea trimiterilor poştale” iar orice persoane car

Înregistrează-te pentru răspunsul complet

● Alerte Fiscale
● Acces Reviste Bența – Prietenii Fiscalitatii si P. Contabilitatii –
● Acces la baza de date de spețe din toate domeniile de activitate
● Răspundem la orice speță din domeniile fiscalitate, contabilitate și resurse umane
● Dăm răspunsuri personalizate pentru fiecare situație în parte
● Interpretam legislația în așa fel încât să fie pe înțelesul tuturor
● Ai siguranță în relația cu autoritățile
● Te asiguri ca ești în legalitate

Distribuie pagina
ADINA VLAICU

Articol scris de catre ADINA VLAICU, in data de 22/03/2019.

Consultant fiscal, membru al Camerei Consultantilor Fiscali din Romania, cu o experienta in domeniul financiar de peste 15 ani, perioada in care am incercat sa gasesc solutii si raspunsuri la provocarile zilnice din domeniul economic, cu o atitudine proactiva si constienta de faptul ca numai o informare corecta si la timp iti poate asigura in societatea dinamica, contemporana noua, garantia reusitei care se defineste economic prin trei termeni: castig, venit sau profit.

Vezi toate articolele scrise de ADINA VLAICU