Reduceri de pret acordate clientilor – monografie contabila si implicatii fiscale

Articol publicat in data de: 22 Martie 2019
Categorii: Contabilitate , Impozitul pe profit , TVA
 

Situatie de fapt: 

O societate comercială platitoare de TVA si impozit pe profit acordă clienților persoane fizice sau juridice, la sfârșitul lunii, discount în funcție de cantitatea cumpărată în luna respectivă.

Astfel, în ultima zi din luna se centralizeaza cantitatea cumpărată de fiecare client si începând cu prima zi a lunii urmatoare se factureaza / livreaza clientilor produsele cu discount.

Pe bonul de casa vor apărea pozitiile:

– Produsul x …1 buc ……. 10 lei
– Discount …………………. 10 lei
– De  plata ………………….. 0 lei

Intrebare:

1. Care sunt implicațiile fiscale?

2. Care este monografia contabila aferenta acestor operațiuni?

Raspuns partial - Testează gratuit timp de 7 zile!

Ce sunt reducerile?

Ordinul ministrului finanţelor publice nr. 1.802/2014 clasifică reducerile pe care o societate le poate acorda clientilor săi in redu

Înregistrează-te pentru răspunsul complet

● Alerte Fiscale
● Acces Reviste Bența – Prietenii Fiscalitatii si P. Contabilitatii –
● Acces la baza de date de spețe din toate domeniile de activitate
● Răspundem la orice speță din domeniile fiscalitate, contabilitate și resurse umane
● Dăm răspunsuri personalizate pentru fiecare situație în parte
● Interpretam legislația în așa fel încât să fie pe înțelesul tuturor
● Ai siguranță în relația cu autoritățile
● Te asiguri ca ești în legalitate

Distribuie pagina
ADINA VLAICU

Articol scris de catre ADINA VLAICU, in data de 22/03/2019.

Consultant fiscal, membru al Camerei Consultantilor Fiscali din Romania, cu o experienta in domeniul financiar de peste 15 ani, perioada in care am incercat sa gasesc solutii si raspunsuri la provocarile zilnice din domeniul economic, cu o atitudine proactiva si constienta de faptul ca numai o informare corecta si la timp iti poate asigura in societatea dinamica, contemporana noua, garantia reusitei care se defineste economic prin trei termeni: castig, venit sau profit.

Vezi toate articolele scrise de ADINA VLAICU