Login
Inregistrare
Recuperare parola
In caz ca ai uitat parola, introdu in campul de mai jos adresa de email si se va trimite un email cu link pentru resetarea parolei.
Abonare newsletter zilnic!
Reduceri de pret acordate clientilor – monografie contabila si implicatii fiscale
Adina Vlaicu
Valabil la 22 Martie 2019
Situatie de fapt:
O societate comercială platitoare de TVA si impozit pe profit acordă clienților persoane fizice sau juridice, la sfârșitul lunii, discount în funcție de cantitatea cumpărată în luna respectivă.
Astfel, în ultima zi din luna se centralizeaza cantitatea cumpărată de fiecare client si începând cu prima zi a lunii urmatoare se factureaza / livreaza clientilor produsele cu discount.
Pe bonul de casa vor apărea pozitiile:
– Produsul x …1 buc ……. 10 lei
– Discount …………………. 10 lei
– De plata ………………….. 0 lei
Intrebare:
1. Care sunt implicațiile fiscale?
2. Care este monografia contabila aferenta acestor operațiuni?
Raspuns partial - Testează gratuit timp de 7 zile!
Ce sunt reducerile?
Ordinul ministrului finanţelor publice nr. 1.802/2014 clasifică reducerile pe care o societate le poate acorda clientilor săi in redu
Înregistrează-te pentru răspunsul complet
● Alerte Fiscale scrise si video!
● Consultant AI disponibil 24 din 24
● Acces Reviste Bența – Prietenii Fiscalitatii si P. Contabilitatii –
● Acces la baza de date de spețe din toate domeniile de activitate
● Răspundem la orice speță din domeniile fiscalitate, contabilitate și resurse umane
● Dăm răspunsuri personalizate pentru fiecare situație în parte
● Interpretam legislația în așa fel încât să fie pe înțelesul tuturor
● Ai siguranță în relația cu autoritățile
● Te asiguri ca ești în legalitate
Articol scris de catre Adina Vlaicu, in data de 22 Martie 2019.
Consultant fiscal, membru al Camerei Consultantilor Fiscali din Romania, cu o experienta in domeniul financiar de peste 15 ani, perioada in care am incercat sa gasesc solutii si raspunsuri la provocarile zilnice din domeniul economic, cu o atitudine proactiva si constienta de faptul ca numai o informare corecta si la timp iti poate asigura in societatea dinamica, contemporana noua, garantia reusitei care se defineste economic prin trei termeni: castig, venit sau profit.