Reevaluarea cladirilor

Articol publicat in data de: 02 Februarie 2018
Categorii: Alte taxe si impozite , Contabilitate , Obligatiile persoanelor juridice
 

Situatie de fapt:

Societatea detine mai multe cladiri si la unele dintre ele diferenta intre valoarea din contabilitate – inregistrata in baza unei reevaluari in 2014 – si valoarea justa din calculele evaluatorului ANEVAR este foarte mare.

In anumite situatii valoarea din contabilitate este de 3 ori mai mica decat valoarea rezultata in urma evaluarii facute in scopul recalcularii impozitului pe cladire. Precizam ca aceasta evaluare este facuta de un expert acreditat ANEVAR.

Intrebare:

Pot inregistra valoarea din acest raport in contabilitate si sa recalculez amortizarea?

Raspuns partial - Testează gratuit timp de 7 zile!

Rapoartele intocmite de expertii acreditati de catre ANEVAR in scopul determinarii valorii impozabile a cladirilor nu pot fi inregistrate in contabilitate.

Înregistrează-te pentru răspunsul complet

● Alerte Fiscale
● Acces Reviste Bența – Prietenii Fiscalitatii si P. Contabilitatii –
● Acces la baza de date de spețe din toate domeniile de activitate
● Răspundem la orice speță din domeniile fiscalitate, contabilitate și resurse umane
● Dăm răspunsuri personalizate pentru fiecare situație în parte
● Interpretam legislația în așa fel încât să fie pe înțelesul tuturor
● Ai siguranță în relația cu autoritățile
● Te asiguri ca ești în legalitate

Distribuie pagina
Ioana – Camelia Predescu

Articol scris de catre Ioana – Camelia Predescu, in data de 02/02/2018.

Avand la baza studii juridice si o specializare in fiscalitate, practic o abordare a spetelor din doua puncte de vedere, fapt ce imi permite o intelegere mai buna in special in cazul spetelor complexe care nu necesita doar cunostinte in domeniul fiscalitatii. In decursul ultimilor 3 ani am avut ocazia sa particip la diferite cursuri si seminarii sustinute de specialisti recunoscuti in domeniul fiscalitatii, ajungand astazi sa pot rezolva o gama variata de spete si sa pot raspunde cu promptitudine la intrebarile clientilor.

Vezi toate articolele scrise de Ioana – Camelia Predescu