Login
Inregistrare
Recuperare parola
In caz ca ai uitat parola, introdu in campul de mai jos adresa de email si se va trimite un email cu link pentru resetarea parolei.
Abonare newsletter zilnic!
Reprezentanta in Romania: tratament salariat
Bianca Dolores Meze
Valabil la 25 Ianuarie 2022
Situație de fapt:
O societate italiană analizează oportunitatea deschiderii unei reprezentanțe în România (nu sucursala sau filiala).
Biroul de reprezentanta va avea că și activitate numai promovarea de produse, deci activitate de natura publicitara.
Societatea italiană, va angaja un cetățean român, domiciliat în România.
Întrebare:
1) Un angajat al unei societati italiene, care actioneaza ca responsabil al biroului reprezentantei și care lucrează efectiv în România, trebuie sa fie înregistrat la ANAF de către societatea italiană/reprezentanta? În caz afirmativ, ce procedura trebuie îndeplinită?
2) Pentru salariul pe care-l primește din Italia, ce tipuri de contribuții se vor plăti în România?
3) În loc sa fie salariat cetățeanul român poate factura societății italiene prin intermediul propriului PFA? Dacă da, în ce condiții?
Raspuns partial - Testează gratuit timp de 7 zile!
1) Un angajat al unei societati italiene, care actioneaza ca responsabil al biroului reprezentantei și care lucrează efectiv în România, trebuie sa fie înregistrat la ANAF de către societ
Înregistrează-te pentru răspunsul complet
● Alerte Fiscale scrise si video!
● Acces Reviste Bența – Prietenii Fiscalitatii si P. Contabilitatii –
● Acces la baza de date de spețe din toate domeniile de activitate
● Răspundem la orice speță din domeniile fiscalitate, contabilitate și resurse umane
● Dăm răspunsuri personalizate pentru fiecare situație în parte
● Interpretam legislația în așa fel încât să fie pe înțelesul tuturor
● Ai siguranță în relația cu autoritățile
● Te asiguri ca ești în legalitate
Articol scris de catre Bianca Dolores Meze, in data de 25 Ianuarie 2022.
Expert contabil si consultant fiscal, sub brandul AtelierContabilitate.