Login
Inregistrare
Recuperare parola
In caz ca ai uitat parola, introdu in campul de mai jos adresa de email si se va trimite un email cu link pentru resetarea parolei.
Returnarea produselor in contextul Legii pentru interzicerea practicilor comerciale neloiale

Ioana – Camelia Predescu
Întrebare:
Conform legii 81/2022 la ce riscuri ne supunem daca facem retur de la clientii nostri carora ne este interzis acest lucru?
Cine va plati amenda clientul sau noi, furnizorul produselor?
Putem sa facem retur pentru produsele expirate sau deteriorate?
Raspuns partial - Testează gratuit timp de 7 zile!
Conform prevederilor Art. 3 pct. 13 din Legea 81/2022, care reglementeaza interzicerea practicilor comerciale neloiale, cumpărătorului îi sunt interzise următoarele:
Înregistrează-te pentru răspunsul complet
● Alerte Fiscale
● Acces Reviste Bența – Prietenii Fiscalitatii si P. Contabilitatii –
● Acces la baza de date de spețe din toate domeniile de activitate
● Răspundem la orice speță din domeniile fiscalitate, contabilitate și resurse umane
● Dăm răspunsuri personalizate pentru fiecare situație în parte
● Interpretam legislația în așa fel încât să fie pe înțelesul tuturor
● Ai siguranță în relația cu autoritățile
● Te asiguri ca ești în legalitate