Login
Inregistrare
Recuperare parola
In caz ca ai uitat parola, introdu in campul de mai jos adresa de email si se va trimite un email cu link pentru resetarea parolei.
Abonare newsletter zilnic!
Tichete de masa decontate prin magazine de tip cash and carry
Monica Predescu
Valabil la 12 Iulie 2018
Situatie de fapt:
Un magazin care vinde produse alimentare persoanelor fizice incaseaza contrvaloarea marfii vandute si prin intermediul tichetelor cadou sau bonurilor de masa, care ulterior sunt predate la Metro sau Selgros. Aceste magazine predau bonurile catre unitatile emitente (de exemplu Sodexo). Companiile emitente, permit magazinului sa achizitioneze de la Metro / Selgros marfa in contrapartida bonurilor de masa.
Intrebare:
1. Care sunt inregistrarile contabile corecte privind decontarea marfii achizitionate de la Metro sau Selgros prin intermediul tichetelor cadou / bonurilor de masa, conform facturilor emise de Edenred / Sodexo / Cheque Dejeuner si Metro / Selgros?
2. Problema e cum scadem valoarea comisionului din valoarea tichetelor pt ca la de la Selgros putem achizitiona marfa doar de valoarea tichetelor minus comisionul.
Raspuns partial - Testează gratuit timp de 7 zile!
A) 1. Achizitie marfa de la Metrou:
Înregistrează-te pentru răspunsul complet
● Alerte Fiscale scrise si video!
● Consultant AI disponibil 24 din 24
● Acces Reviste Bența – Prietenii Fiscalitatii si P. Contabilitatii –
● Acces la baza de date de spețe din toate domeniile de activitate
● Răspundem la orice speță din domeniile fiscalitate, contabilitate și resurse umane
● Dăm răspunsuri personalizate pentru fiecare situație în parte
● Interpretam legislația în așa fel încât să fie pe înțelesul tuturor
● Ai siguranță în relația cu autoritățile
● Te asiguri ca ești în legalitate
Articol scris de catre Monica Predescu, in data de 12 Iulie 2018.
Prin înfiinţarea unei societăţi de contabilitate am avut ocazia sa încep practicarea activităţii de contabilitate în urmă cu 25 de ani luând astfel parte la începutul şi la dezvoltarea acestui domeniu în România. Cei peste 500 de clienţi pe care i-am avut în această perioadă, au desfăşurat activităţi în foarte multe domenii, unele colaborări cu aceştia durând de peste 15 ani.