Login
Inregistrare
Recuperare parola
In caz ca ai uitat parola, introdu in campul de mai jos adresa de email si se va trimite un email cu link pentru resetarea parolei.
Abonare newsletter zilnic!
Trebuie intocmit registru de casa pentru fiecare punct de lucru?

Ioana – Camelia Vișan
Valabil la 22 Decembrie 2018
Situatie de fapt:
O societate comerciala care are ca obiect de activitate comertul cu amanuntul are deschise 4 puncte de lucru la fiecare fiind angajat cate un vanzator. La respectivele puncte de lucru nu se fac platile in numerar, se fac doar incasari din vanzari. La sfarsitul zilei banii din incasari sunt predati catre administratorul societatii. Incasarile de la punctele de lucu si platile in numerar sunt evidentiate intr-un singur registru de casa (teoretic exista o casierie la sediul social al firmei care este gestionata de catre administrator).
Intrebare:
Este obligatoriu ca la punctele de lucru sa se intocmeasca registrul de casa?
Nu exista o asmenea obligatie prevazuta de lege. Aveti obligatia sa tineti registru de casa acolo unde aveti caseria, respectiv la sediul social. Registrul de casa este utilizat pentru stabilirea, la sfârsitul fiecarei zile, a soldului de casa precum si pentru a justifica in cazul unui control sumele existente in unitate.
In speta dumneavoastra la sfarsitul zile soldul fiecarui punct de lucru va fi zero iar sumele existente in unitate vor fi intotdeauna egale cu suma de pe raportul X al casei de marcat (deoarece nu faceti plati).
Avand in vedere toate cele de mai sus consideram ca societatea comerciala nu este obligata sa intocmeasca registru de casa la fiecare punct de lucru.
Reglementare:
Ordinul Ministrului Finantelor Publice 2634/2015
– Anexa 2
Acest răspuns vă este util?
Vă rugăm să ne lăsați o recenzie pe google:
Mulțumim!

Articol scris de catre Ioana – Camelia Vișan, in data de 22 Decembrie 2018.
Avand la baza studii juridice si o specializare in fiscalitate, practic o abordare a spetelor din doua puncte de vedere, fapt ce imi permite o intelegere mai buna in special in cazul spetelor complexe care nu necesita doar cunostinte in domeniul fiscalitatii.
In decursul ultimilor 8 ani am avut ocazia sa particip la diferite cursuri si seminarii sustinute de specialisti recunoscuti in domeniul fiscalitatii, ajungand astazi sa pot rezolva o gama variata de spete si sa pot raspunde cu promptitudine la intrebarile clientilor.

Trebuie intocmit registru de casa pentru fiecare punct de lucru?
Articol scris in data de: 22 Decembrie 2018
Autor: Ioana – Camelia Vișan
Situatie de fapt:
O societate comerciala care are ca obiect de activitate comertul cu amanuntul are deschise 4 puncte de lucru la fiecare fiind angajat cate un vanzator. La respectivele puncte de lucru nu se fac platile in numerar, se fac doar incasari din vanzari. La sfarsitul zilei banii din incasari sunt predati catre administratorul societatii. Incasarile de la punctele de lucu si platile in numerar sunt evidentiate intr-un singur registru de casa (teoretic exista o casierie la sediul social al firmei care este gestionata de catre administrator).
Intrebare:
Este obligatoriu ca la punctele de lucru sa se intocmeasca registrul de casa?
Raspuns
Nu exista o asmenea obligatie prevazuta de lege. Aveti obligatia sa tineti registru de casa acolo unde aveti caseria, respectiv la sediul social. Registrul de casa este utilizat pentru stabilirea, la sfârsitul fiecarei zile, a soldului de casa precum si pentru a justifica in cazul unui control sumele existente in unitate.
In speta dumneavoastra la sfarsitul zile soldul fiecarui punct de lucru va fi zero iar sumele existente in unitate vor fi intotdeauna egale cu suma de pe raportul X al casei de marcat (deoarece nu faceti plati).
Avand in vedere toate cele de mai sus consideram ca societatea comerciala nu este obligata sa intocmeasca registru de casa la fiecare punct de lucru.
Reglementare:
Ordinul Ministrului Finantelor Publice 2634/2015
– Anexa 2