Login
Inregistrare
Recuperare parola
In caz ca ai uitat parola, introdu in campul de mai jos adresa de email si se va trimite un email cu link pentru resetarea parolei.
Trebuie intocmit registru de casa pentru fiecare punct de lucru?

Ioana – Camelia Predescu
Situatie de fapt:
O societate comerciala care are ca obiect de activitate comertul cu amanuntul are deschise 4 puncte de lucru la fiecare fiind angajat cate un vanzator. La respectivele puncte de lucru nu se fac platile in numerar, se fac doar incasari din vanzari. La sfarsitul zilei banii din incasari sunt predati catre administratorul societatii. Incasarile de la punctele de lucu si platile in numerar sunt evidentiate intr-un singur registru de casa (teoretic exista o casierie la sediul social al firmei care este gestionata de catre administrator).
Intrebare:
Este obligatoriu ca la punctele de lucru sa se intocmeasca registrul de casa?
Raspuns partial - Testează gratuit timp de 7 zile!
Nu exista o asmenea obligatie prevazuta de lege. Aveti obligatia sa tineti registru de casa acolo unde aveti caseria, respectiv la sediul social. Registrul de casa este utilizat pentru stabilirea
Înregistrează-te pentru răspunsul complet
● Alerte Fiscale
● Acces Reviste Bența – Prietenii Fiscalitatii si P. Contabilitatii –
● Acces la baza de date de spețe din toate domeniile de activitate
● Răspundem la orice speță din domeniile fiscalitate, contabilitate și resurse umane
● Dăm răspunsuri personalizate pentru fiecare situație în parte
● Interpretam legislația în așa fel încât să fie pe înțelesul tuturor
● Ai siguranță în relația cu autoritățile
● Te asiguri ca ești în legalitate