Login
Inregistrare
Recuperare parola
In caz ca ai uitat parola, introdu in campul de mai jos adresa de email si se va trimite un email cu link pentru resetarea parolei.
Abonare newsletter zilnic!
Facturile pot fi pastrate in format electronic sau trebuie printate?
Ioana – Camelia Vișan
Valabil la 22 Iunie 2022
Situatie de fapt:
O Intreprindere Individuala vinde bunuri pe internet catre persoane fizice si juridice din Romania si are un numar foarte mare de documente de printat.
Intrebare:
Din cauza ca volumul de facturi este destul de mare, aproximativ 3000 de facturi/luna, intreprinderea este obligata sa pastreze fizic aceste facturi sau este suficient sa le stocheze in format electronic?
In cazul in care se doreste pastrarea in format electronic a documentelor, trebuiesc scanate si facturile de cumparari si sa se pastreze totul 100% in format electronic?
Raspuns partial - Testează gratuit timp de 7 zile!
Reglementarile legale in vigoare prevad ca ”Documentele financiar-contabile pot fi prezentate ca documente pe suport hâr
Înregistrează-te pentru răspunsul complet
● Alerte Fiscale scrise si video!
● Acces Reviste Bența – Prietenii Fiscalitatii si P. Contabilitatii –
● Acces la baza de date de spețe din toate domeniile de activitate
● Răspundem la orice speță din domeniile fiscalitate, contabilitate și resurse umane
● Dăm răspunsuri personalizate pentru fiecare situație în parte
● Interpretam legislația în așa fel încât să fie pe înțelesul tuturor
● Ai siguranță în relația cu autoritățile
● Te asiguri ca ești în legalitate
Articol scris de catre Ioana – Camelia Vișan, in data de 22 Iunie 2022.
Avand la baza studii juridice si o specializare in fiscalitate, practic o abordare a spetelor din doua puncte de vedere, fapt ce imi permite o intelegere mai buna in special in cazul spetelor complexe care nu necesita doar cunostinte in domeniul fiscalitatii.
In decursul ultimilor 8 ani am avut ocazia sa particip la diferite cursuri si seminarii sustinute de specialisti recunoscuti in domeniul fiscalitatii, ajungand astazi sa pot rezolva o gama variata de spete si sa pot raspunde cu promptitudine la intrebarile clientilor.