Login
Inregistrare
Recuperare parola
In caz ca ai uitat parola, introdu in campul de mai jos adresa de email si se va trimite un email cu link pentru resetarea parolei.
Abonare newsletter zilnic!
Vrei să rămâi la curent cu noutățile fiscale și contabile?
Tranziția de la Revisal la Reges Online – Ce trebuie să știe angajatorii

Viviana Popa
Valabil la 8 August 2025
Cuprins:
ToggleÎncepând cu anul 2025, Revisal este înlocuit de noul sistem Reges Online, gestionat de Inspecția Muncii. Scopul este digitalizarea completă a relației dintre angajatori și autorități și eliminarea problemelor legate de instalarea și actualizarea aplicației clasice Revisal.
Pentru a evita amenzi și probleme administrative, fiecare angajator trebuie să facă tranziția la noul REGES înainte de termenul limită impus de lege.
Așadar, ce trebuie să știe angajatorii? Află din acest articol cum faci tranziția de la Revisal la REGES Online, ce se întâmplă cu datele din vechiul Revisal, dar și ce se întâmplă dacă nu te conformezi.
Ce este Reges Online?
Reges Online este noua platformă electronică pusă la dispoziția angajatorilor de către Inspecția Muncii, care permite transmiterea și gestionarea contractelor de muncă exclusiv online. Practic, este un sistem web-based, accesibil din browser, care înlocuiește vechea aplicație Revisal instalată pe calculator.
Astfel, prin Reges Online:
- se introduc și se modifică datele contractelor de muncă
- se transmit în timp real informațiile către baza de date a Inspecției Muncii
- se poate lucra mult mai ușor împreună cu contabilul sau firma de resurse umane, iar administratorul firmei are acces rapid la datele angajaților și poate elibera adeverințe chiar dacă nu este disponibil contabilul.
În plus, în noul REGES angajații au deopotrivă acces la informațiile lor, dar doar pentru vizualizare, nu și pentru modificare.
Cine trebuie să se înregistreze în Reges?
Obligația de înregistrare revine tuturor angajatorilor din România care au cel puțin un salariat.
Cum te înregistrezi în Reges și până când?
Înregistrarea în noul REGES se face obligatoriu în termenul de 6 luni (calculat începând cu 1 aprilie 2025). Astfel, tranziția se va face până cel mai târziu la data 30 septembrie 2025 inclusiv.
Pentru a folosi noul sistem, angajatorul trebuie să își creeze un cont pe platforma reges.inspectiamuncii.ro. Pentru asta, ai la dispoziție două modalități:
- cu semnătură electronică
- sau cu RO eID
Atenție: Indiferent de modul prin care se face crearea contului firmei, acesta se creează folosind datele administratorului firmei. Astfel, înrolarea se face pe baza CNP-ului, de către reprezentantul legal. Ulterior acesta poate delega responsabilitatea operării în registru, unui salariat propriu sau unei firme de contabilitate. Pot exista mai mulți utilizatori delegați.
Dacă vrei să știi pas cu pas cum se face înregistrarea în REGES, dar și delegarea altor persoane, poți găsi informațiile complete în acest articol.
Ce se întâmplă dacă nu te înregistrezi?
Dacă un angajator nu își creează cont în Reges și nu transmite datele contractelor prin noul sistem, riscă:
- amenzi contravenționale din partea Inspecției Muncii
- imposibilitatea de a raporta angajări, modificări sau încetări de contracte (deoarece datele din vechiul REVISAL nu vor mai putea fi accesate după termenul de 6 luni)
- blocaje administrative (nu vei putea respecta termenele legale de raportare).
Astfel, lipsa înregistrării în Reges poate atrage amendă între 15.000 lei și 20.000 lei.
De asemenea, în acest termen de 6 luni, angajatorii au obligația de a completa și transmite în Registru toate elementele contractelor individuale de muncă active la acea dată, care nu se regăsesc în aplicația Revisal. Încălcarea acestei obligații se sancționează cu amendă de la 5.000 lei la 10.000 lei.
Citește și articolul despre:

Tranziția de la Revisal la Reges Online – Ce trebuie să știe angajatorii
Articol scris in data de: 8 August 2025
Autor: Viviana Popa
Cuprins:
ToggleÎncepând cu anul 2025, Revisal este înlocuit de noul sistem Reges Online, gestionat de Inspecția Muncii. Scopul este digitalizarea completă a relației dintre angajatori și autorități și eliminarea problemelor legate de instalarea și actualizarea aplicației clasice Revisal.
Pentru a evita amenzi și probleme administrative, fiecare angajator trebuie să facă tranziția la noul REGES înainte de termenul limită impus de lege.
Așadar, ce trebuie să știe angajatorii? Află din acest articol cum faci tranziția de la Revisal la REGES Online, ce se întâmplă cu datele din vechiul Revisal, dar și ce se întâmplă dacă nu te conformezi.
Ce este Reges Online?
Reges Online este noua platformă electronică pusă la dispoziția angajatorilor de către Inspecția Muncii, care permite transmiterea și gestionarea contractelor de muncă exclusiv online. Practic, este un sistem web-based, accesibil din browser, care înlocuiește vechea aplicație Revisal instalată pe calculator.
Astfel, prin Reges Online:
- se introduc și se modifică datele contractelor de muncă
- se transmit în timp real informațiile către baza de date a Inspecției Muncii
- se poate lucra mult mai ușor împreună cu contabilul sau firma de resurse umane, iar administratorul firmei are acces rapid la datele angajaților și poate elibera adeverințe chiar dacă nu este disponibil contabilul.
În plus, în noul REGES angajații au deopotrivă acces la informațiile lor, dar doar pentru vizualizare, nu și pentru modificare.
Cine trebuie să se înregistreze în Reges?
Obligația de înregistrare revine tuturor angajatorilor din România care au cel puțin un salariat.
Cum te înregistrezi în Reges și până când?
Înregistrarea în noul REGES se face obligatoriu în termenul de 6 luni (calculat începând cu 1 aprilie 2025). Astfel, tranziția se va face până cel mai târziu la data 30 septembrie 2025 inclusiv.
Pentru a folosi noul sistem, angajatorul trebuie să își creeze un cont pe platforma reges.inspectiamuncii.ro. Pentru asta, ai la dispoziție două modalități:
- cu semnătură electronică
- sau cu RO eID
Atenție: Indiferent de modul prin care se face crearea contului firmei, acesta se creează folosind datele administratorului firmei. Astfel, înrolarea se face pe baza CNP-ului, de către reprezentantul legal. Ulterior acesta poate delega responsabilitatea operării în registru, unui salariat propriu sau unei firme de contabilitate. Pot exista mai mulți utilizatori delegați.
Dacă vrei să știi pas cu pas cum se face înregistrarea în REGES, dar și delegarea altor persoane, poți găsi informațiile complete în acest articol.
Ce se întâmplă dacă nu te înregistrezi?
Dacă un angajator nu își creează cont în Reges și nu transmite datele contractelor prin noul sistem, riscă:
- amenzi contravenționale din partea Inspecției Muncii
- imposibilitatea de a raporta angajări, modificări sau încetări de contracte (deoarece datele din vechiul REVISAL nu vor mai putea fi accesate după termenul de 6 luni)
- blocaje administrative (nu vei putea respecta termenele legale de raportare).
Astfel, lipsa înregistrării în Reges poate atrage amendă între 15.000 lei și 20.000 lei.
De asemenea, în acest termen de 6 luni, angajatorii au obligația de a completa și transmite în Registru toate elementele contractelor individuale de muncă active la acea dată, care nu se regăsesc în aplicația Revisal. Încălcarea acestei obligații se sancționează cu amendă de la 5.000 lei la 10.000 lei.