Login
Inregistrare
Recuperare parola
In caz ca ai uitat parola, introdu in campul de mai jos adresa de email si se va trimite un email cu link pentru resetarea parolei.
GRANTURI 2000 euro pentru IMM fara salariati si PFA

Ioana – Camelia Predescu
Conditii de acordare a microgranturilor:
● Beneficiari posibili: IMM-uri , pfa-uri /cmi ( doar anumite CAEN-uri) si ONG-uri cu activitate economica
● Cifra de afaceri in 2019 – min 5.000 euro, cu exceptia pfa/cim
● Nr de angajati la 31.12.2019 – 0 angajati
● Nu se aflau in dificultate, insolventa, faliment,lichidare concordat preventiv la data de 31.12.2019
● Au activitate operationala de min 1 an sau in cazul pfa-urilor/cmi-urilor au data de infiintare inainte de 01.02.2020
● Isi mentin activitatea cel putin 6 luni de la data obtinerii micrograntului
● Banii pot fi utilizati pentru:
a) Cheltuieli privind stocurile de materii prime, materiale, mărfuri, precum și alte categorii de stocuri necesare activității curente/operaționale desfășurate de beneficiari;
b) Datorii curente și restante față de furnizorii curenți, inclusiv față de furnizorii de utilități potrivit contractelor încheiate;
c) Cheltuieli privind chiria pe bază de contract legal încheiat;
d) Cheltuieli privind achiziția de servicii și reparații necesare activității curente de bază, cu excepția serviciilor de consultanță, studiilor și altor categorii de servicii indirecte cu activitatea curentă;
e) Cheltuieli privind echipamentele de protecție medicală, inclusiv materiale de dezinfecție pentru protecția împotriva răspândirii virusului COVID-19;
f) Cheltuieli privind achiziția de obiecte de inventar, inclusiv obiecte de inventar de natura mijloacelor fixe necesare pentru reluarea activității curente;
g) Cheltuieli privind achiziția de echipamente, utilaje, instalații, tehnologii, dotări independente necesare pentru reluarea activității curente pentru reluarea activităților economice;
h) Cheltuieli cu plata unor datorii la bugetul de stat.
● In termen de maxim 90 de zile din momentul plății ajutorului financiar către beneficiar acesta are obligația efectuării cheltuielilor De asemenea, în același termen de maxim 90 de zile din momentul încasării ajutorului financiar de către beneficiar acesta are obligația încărcării în aplicație a facturilor, documentelor de plată și raportului de progres, în caz contrar ajutorul acordat fiind recuperat
Link-uri utile:
– Linkul unde va puteti face contul este aici: https://granturi.imm.gov.ro/auth/login
– Ghidul consultativ ( atentie , nu e cel final, acela va aparea in Monitorul Oficial si poate fi diferit de acesta ) il gasiti aici: http://mfe.gov.ro/consultare-publica-poc-ghidul-solicitantului-pentru-3-1-1-sprijin-pentru-imm-uri-in-vederea-depasirii-crizei-economice-generate-de-pandemia-covid-19/
– Lista companiilor inscrise: https://granturi.imm.gov.ro/transparency/#/
– Ghid PDF: http://www.economie.gov.ro/procedura-de-lucru-privind-introducerea-solicitarii-pentru-schema-1

GRANTURI 2000 euro pentru IMM fara salariati si PFA
Articol scris in data de: 12 Octombrie 2020
Autor: Ioana – Camelia Predescu
Conditii de acordare a microgranturilor:
● Beneficiari posibili: IMM-uri , pfa-uri /cmi ( doar anumite CAEN-uri) si ONG-uri cu activitate economica
● Cifra de afaceri in 2019 – min 5.000 euro, cu exceptia pfa/cim
● Nr de angajati la 31.12.2019 – 0 angajati
● Nu se aflau in dificultate, insolventa, faliment,lichidare concordat preventiv la data de 31.12.2019
● Au activitate operationala de min 1 an sau in cazul pfa-urilor/cmi-urilor au data de infiintare inainte de 01.02.2020
● Isi mentin activitatea cel putin 6 luni de la data obtinerii micrograntului
● Banii pot fi utilizati pentru:
a) Cheltuieli privind stocurile de materii prime, materiale, mărfuri, precum și alte categorii de stocuri necesare activității curente/operaționale desfășurate de beneficiari;
b) Datorii curente și restante față de furnizorii curenți, inclusiv față de furnizorii de utilități potrivit contractelor încheiate;
c) Cheltuieli privind chiria pe bază de contract legal încheiat;
d) Cheltuieli privind achiziția de servicii și reparații necesare activității curente de bază, cu excepția serviciilor de consultanță, studiilor și altor categorii de servicii indirecte cu activitatea curentă;
e) Cheltuieli privind echipamentele de protecție medicală, inclusiv materiale de dezinfecție pentru protecția împotriva răspândirii virusului COVID-19;
f) Cheltuieli privind achiziția de obiecte de inventar, inclusiv obiecte de inventar de natura mijloacelor fixe necesare pentru reluarea activității curente;
g) Cheltuieli privind achiziția de echipamente, utilaje, instalații, tehnologii, dotări independente necesare pentru reluarea activității curente pentru reluarea activităților economice;
h) Cheltuieli cu plata unor datorii la bugetul de stat.
● In termen de maxim 90 de zile din momentul plății ajutorului financiar către beneficiar acesta are obligația efectuării cheltuielilor De asemenea, în același termen de maxim 90 de zile din momentul încasării ajutorului financiar de către beneficiar acesta are obligația încărcării în aplicație a facturilor, documentelor de plată și raportului de progres, în caz contrar ajutorul acordat fiind recuperat
Link-uri utile:
– Linkul unde va puteti face contul este aici: https://granturi.imm.gov.ro/auth/login
– Ghidul consultativ ( atentie , nu e cel final, acela va aparea in Monitorul Oficial si poate fi diferit de acesta ) il gasiti aici: http://mfe.gov.ro/consultare-publica-poc-ghidul-solicitantului-pentru-3-1-1-sprijin-pentru-imm-uri-in-vederea-depasirii-crizei-economice-generate-de-pandemia-covid-19/
– Lista companiilor inscrise: https://granturi.imm.gov.ro/transparency/#/
– Ghid PDF: http://www.economie.gov.ro/procedura-de-lucru-privind-introducerea-solicitarii-pentru-schema-1