Login
Inregistrare
Recuperare parola
In caz ca ai uitat parola, introdu in campul de mai jos adresa de email si se va trimite un email cu link pentru resetarea parolei.
Abonare newsletter zilnic!
Angajat in concediu crestere copil la II radiata din oficiu
Ioana – Camelia Vișan
Valabil la 23 Iulie 2019
Situatie de fapt:
La o întreprindere individuala o angajata cu 8h/zi intra in concediu pentru crestere si ingrijire copil incepand cu luna septembrie 2017.
In martie 2019 intreprinderea individuala a fost radiata din oficiu. In aprilie 2019 acelasi administrator isi deschide un SC.
Intrebare:
Ce trebuie stiut pentru situatia data?
Salariatul mai poate beneficia de stimulentul de insertie?
Se poate reincadra salariatul pe noua societate?
Raspuns partial - Testează gratuit timp de 7 zile!
In speta dumneavoastra trebuie avute in vedere urmatoarele aspecte:
* Concediul pentru cresterea si ingrijirea copilului reprezinta o suspend
Înregistrează-te pentru răspunsul complet
● Alerte Fiscale scrise si video!
● Consultant AI disponibil 24 din 24
● Acces Reviste Bența – Prietenii Fiscalitatii si P. Contabilitatii –
● Acces la baza de date de spețe din toate domeniile de activitate
● Răspundem la orice speță din domeniile fiscalitate, contabilitate și resurse umane
● Dăm răspunsuri personalizate pentru fiecare situație în parte
● Interpretam legislația în așa fel încât să fie pe înțelesul tuturor
● Ai siguranță în relația cu autoritățile
● Te asiguri ca ești în legalitate
Articol scris de catre Ioana – Camelia Vișan, in data de 23 Iulie 2019.
Avand la baza studii juridice si o specializare in fiscalitate, practic o abordare a spetelor din doua puncte de vedere, fapt ce imi permite o intelegere mai buna in special in cazul spetelor complexe care nu necesita doar cunostinte in domeniul fiscalitatii.
In decursul ultimilor 8 ani am avut ocazia sa particip la diferite cursuri si seminarii sustinute de specialisti recunoscuti in domeniul fiscalitatii, ajungand astazi sa pot rezolva o gama variata de spete si sa pot raspunde cu promptitudine la intrebarile clientilor.