Corectarea declaratiilor Intrastat si 390

Articol publicat in data de: October 9, 2019
Categorii: Obligatiile persoanelor juridice , TVA
 

Situatie de fapt:

S-a constatat ca anumite facturi de marfa (note de credit) de la un furnizor din UE nu au fost inregistrate. Operatiunile au avut loc in anii anteriori. Desi marfa a fost trimisa inapoi cu aviz, ele nu au fost scazute din gestiune iar operatiunea nu a fost declarata in intrastat.

Intrebare:

1. Intrastat: Care este diferenta intre a corecta declaratia intrastat acum sau cand vom avea un control – din punct de vedere  al amenzilor si al penalitatilor?

2. Declaratia 390: Care este diferenta intre a corecta declaratia 390 acum sau cand vom avea un control – din punct de vedere  al amenzilor si al penalitatilor?

Raspuns partial - Testează gratuit timp de 7 zile!

1. Legislatia in vigoare permite depunerea unei declaratii revizuite in cazul in care se fac corectii/completari/modificari ale declaratiei depuse i

Înregistrează-te pentru răspunsul complet

● Acces gratuit timp de 7 zile și posibilitatea de a ne trimite o speță!
● Răspundem la orice speță din domeniile fiscalitate, contabilitate și resurse umane
● Acces la baza de date de spețe din toate domeniile de activitate
● Dăm răspunsuri personalizate pentru fiecare situație în parte
● Interpretam legislația în așa fel încât să fie pe înțelesul tuturor
● Ai siguranță în relația cu autoritățile
● Te asiguri ca ești în legalitate

Distribuie pagina
Ioana-Camelia Sprivac

Articol scris de catre Ioana-Camelia Sprivac, in data de October 9, 2019.

Avand la baza studii juridice si o specializare in fiscalitate, practic o abordare a spetelor din doua puncte de vedere, fapt ce imi permite o intelegere mai buna in special in cazul spetelor complexe care nu necesita doar cunostiinte in domeniul fiscalitatii. In decursul ultimilor 3 ani am avut ocazia sa particip la diferite cursuri si seminarii sustinute de specialisti recunoscuti in domeniul fiscalitatii, ajungand astazi sa pot rezolva o gama variata de spete si sa pot raspunde cu promptitudine la intrebarile clientilor.

Vezi toate articolele scrise de Ioana-Camelia Sprivac