Login
Inregistrare
Recuperare parola
In caz ca ai uitat parola, introdu in campul de mai jos adresa de email si se va trimite un email cu link pentru resetarea parolei.
Abonare newsletter zilnic!
Cum contabilizam reducerile de fidelitate acordate de farmacii?
Monica Predescu
Valabil la 12 August 2019
Situatie de fapt:
O farmacie acorda reduceri persoanelor fizice, direct pe bonul fiscal, in momentul vanzarii. Evidenta marfurilor se tine doar valoric la societatea de contabilitate. Evidenta cantitativ-valorica este tinuta la punctul de lucru al farmaciei, cu ajutorul unui program agreat de Casa de Sanatate.
In softul de contabilitate se inregistreaza fiecare document doar valoric. La sfarsitul lunii, farmacistul preda catre contabilitate o situatie in care centralizeaza reducerile acordate, in vederea scaderii din gestiune a marfii vandute (comert cu amanuntul).
Intrebare:
1. Care este monografia contabila pentru aceste reduceri?
2. Reducerile se suporta din adaosul comercial al farmaciei?
3. Valoarea reducerilor acumulate in decursul unei luni au valori foarte mari. Aceasta valoare se ia in calcul la descarcarea gestiunii din luna?
Raspuns partial - Testează gratuit timp de 7 zile!
Pentru exemplificare vom folosi urmatoarele date:
valoarea marfii vandute = 100 lei
Înregistrează-te pentru răspunsul complet
● Alerte Fiscale scrise si video!
● Consultant AI disponibil 24 din 24
● Acces Reviste Bența – Prietenii Fiscalitatii si P. Contabilitatii –
● Acces la baza de date de spețe din toate domeniile de activitate
● Răspundem la orice speță din domeniile fiscalitate, contabilitate și resurse umane
● Dăm răspunsuri personalizate pentru fiecare situație în parte
● Interpretam legislația în așa fel încât să fie pe înțelesul tuturor
● Ai siguranță în relația cu autoritățile
● Te asiguri ca ești în legalitate
Articol scris de catre Monica Predescu, in data de 12 August 2019.
Prin înfiinţarea unei societăţi de contabilitate am avut ocazia sa încep practicarea activităţii de contabilitate în urmă cu 25 de ani luând astfel parte la începutul şi la dezvoltarea acestui domeniu în România. Cei peste 500 de clienţi pe care i-am avut în această perioadă, au desfăşurat activităţi în foarte multe domenii, unele colaborări cu aceştia durând de peste 15 ani.