Login
Inregistrare
Recuperare parola
In caz ca ai uitat parola, introdu in campul de mai jos adresa de email si se va trimite un email cu link pentru resetarea parolei.
Abonare newsletter zilnic!
Obligatii specifice in perioada cu codul de TVA anulat
Simona Draghici
Valabil la 2 Octombrie 2019
Situatie de fapt:
O societate platitoare de TVA trimestrial nu a mai depus in 2019 declaratii fiscale si prin urmare i-a fost anulat codul de platitor de TVA incepand cu 01 august.
Deoarece au fost depuse toate declaratiile in data de 24 septembrie a redobandit codul de TVA.
Intrebare:
1. Ce obligatii fiscale sunt legat de facturile emise in aceasta perioada?
2. La momentul redobandirii codului de TVA poate deduce pentru cheltuielile efectuate in perioada 01.08 – 23.09 sau trebuie doar sa colecteze si sa depune 311, fara drept de deducere?
Raspuns partial - Testează gratuit timp de 7 zile!
1. In perioada in care codul de TVA este anulat aveti urmatoarele obligatii:
a) Obligatia de a colecta. Puteti sa emite
Înregistrează-te pentru răspunsul complet
● Alerte Fiscale scrise si video!
● Acces Reviste Bența – Prietenii Fiscalitatii si P. Contabilitatii –
● Acces la baza de date de spețe din toate domeniile de activitate
● Răspundem la orice speță din domeniile fiscalitate, contabilitate și resurse umane
● Dăm răspunsuri personalizate pentru fiecare situație în parte
● Interpretam legislația în așa fel încât să fie pe înțelesul tuturor
● Ai siguranță în relația cu autoritățile
● Te asiguri ca ești în legalitate
Articol scris de catre Simona Draghici, in data de 2 Octombrie 2019.
Economist cu o vasta experienta. In decursul anilor a tinut contabilitatea firmelor mari, filiale ale multinationalelor din domenii diverse de activitate.
- Economist cu peste 15 ani experienta
- Face parte din echipa Excelcont de 10 ani
- Experienta in contabilizarea domeniilor variate de activitate