Situatie de fapt:
O societate aplica sistemul split TVA. Clientul a platit intreaga suma datorata in contul curent. Contul curent era blocat de o poprire de la ANAF, banii au „plecat” la ANAF.
Intrebare:
Cum as putea sa corectez aceasta problema si ce consecinte fiscale sunt in cazul in care nu se mai poate face ceva?
Clientul este obligat sa corecteze plata facuta eronat in termen de 30 de zile lucratoare.
In aceasta situatie ii puteti inapoia cash suma aferenta TVA plat
● Alerte Fiscale
● Acces Reviste Bența – Prietenii Fiscalitatii si P. Contabilitatii –
● Acces la baza de date de spețe din toate domeniile de activitate
● Răspundem la orice speță din domeniile fiscalitate, contabilitate și resurse umane
● Dăm răspunsuri personalizate pentru fiecare situație în parte
● Interpretam legislația în așa fel încât să fie pe înțelesul tuturor
● Ai siguranță în relația cu autoritățile
● Te asiguri ca ești în legalitate
Avand la baza studii juridice si o specializare in fiscalitate, practic o abordare a spetelor din doua puncte de vedere, fapt ce imi permite o intelegere mai buna in special in cazul spetelor complexe care nu necesita doar cunostinte in domeniul fiscalitatii. In decursul ultimilor 3 ani am avut ocazia sa particip la diferite cursuri si seminarii sustinute de specialisti recunoscuti in domeniul fiscalitatii, ajungand astazi sa pot rezolva o gama variata de spete si sa pot raspunde cu promptitudine la intrebarile clientilor.
Vezi toate articolele scrise de Ioana – Camelia Predescu