Login
Inregistrare
Recuperare parola
In caz ca ai uitat parola, introdu in campul de mai jos adresa de email si se va trimite un email cu link pentru resetarea parolei.
Abonare newsletter zilnic!
Arhivare documente
Mariana Bunta
Valabil la 5 Iulie 2022
Situatie de fapt:
O sucursala a unei multinationale urmeaza sa fie inchisa. In arhiva sucursalei sunt foarte multe documente, se doreste a fi distruse dupa inchiderea ei.
Intrebare:
1. Dosarele de personal si statele de salarii pot fi pastrate doar in format electronic, scanate? Obligatoriu si dosarele de personal sau doar statele de salarii?
2. Ce documente contabile ar trebui sa pastreze Compania dupa data inchiderii Sucursalei si pentru ce perioada? Se pot pastra si in format electronic/scanate?
Raspuns partial - Testează gratuit timp de 7 zile!
Conform Legii arhivelor nationale, dosarele de personal se pastreaza o perioada de 75 de ani de la crearea acestora (data angajarii), documentele societatilor cu capital pri
Înregistrează-te pentru răspunsul complet
● Alerte Fiscale scrise si video!
● Acces Reviste Bența – Prietenii Fiscalitatii si P. Contabilitatii –
● Acces la baza de date de spețe din toate domeniile de activitate
● Răspundem la orice speță din domeniile fiscalitate, contabilitate și resurse umane
● Dăm răspunsuri personalizate pentru fiecare situație în parte
● Interpretam legislația în așa fel încât să fie pe înțelesul tuturor
● Ai siguranță în relația cu autoritățile
● Te asiguri ca ești în legalitate
Articol scris de catre Mariana Bunta, in data de 5 Iulie 2022.
Pot spune despre mine că domeniul resurselor umane și activitățile adiacente acestuia reprezintă un real interes și pasiune, acest lucru dovedindu-se și din experiența de peste 17 ani pe care o am în acest domeniu, mai ales în firme de producție sau în firme de contabilitate.