Login
Inregistrare
Recuperare parola
In caz ca ai uitat parola, introdu in campul de mai jos adresa de email si se va trimite un email cu link pentru resetarea parolei.
Abonare newsletter zilnic!
Care este termenul pentru inmanarea documentelor specifice, la incetarea contractului de munca de comun acord?
Andrei Clisu
Valabil la 20 Noiembrie 2019
Situatie de fapt:
O societate a primit amenda pentru ca nu a inmanat salariatului toate documentele privind incetarea la momentul semnarii incetarii (incetare de comun acord).
Din cate stim legislatia revisal cuprinde doua prevederi care se contrazic. Una din ele prevede inmanarea documentelor la momentul incetarii alta acorda un termen de 15 zile.
Intrebare:
Care este termenul de inmanare a documentelor, conform legii?
Raspuns partial - Testează gratuit timp de 7 zile!
Termenul de 15 zile se refera la situatiile cand salariatul, sau fostul salariat solicita in scris eliberarea:
*
Înregistrează-te pentru răspunsul complet
● Alerte Fiscale scrise si video!
● Acces Reviste Bența – Prietenii Fiscalitatii si P. Contabilitatii –
● Acces la baza de date de spețe din toate domeniile de activitate
● Răspundem la orice speță din domeniile fiscalitate, contabilitate și resurse umane
● Dăm răspunsuri personalizate pentru fiecare situație în parte
● Interpretam legislația în așa fel încât să fie pe înțelesul tuturor
● Ai siguranță în relația cu autoritățile
● Te asiguri ca ești în legalitate
Articol scris de catre Andrei Clisu, in data de 20 Noiembrie 2019.
Imi place sa lucrez cu oamenii si sa fiu inconjurat de ei. Din aceste considerente am ales drumul pe care am pornit acum mai bine de 10 ani de zile, cel de Inspector Resurse Umane si expert salarizare.
Sunt o persoana care mereu a cautat calea de mijloc dintre angajator si angajat, astfel incat toti cei implicati in rapoarte de munca/salarizare sa beneficieze de cea mai buna consultanta in domeniu, si nu numai.