Login
Inregistrare
Recuperare parola
In caz ca ai uitat parola, introdu in campul de mai jos adresa de email si se va trimite un email cu link pentru resetarea parolei.
Abonare newsletter zilnic!
Lucrul de acasa – in conditiile epidemiei de coronavirus
Andrei Clisu
Valabil la 13 Martie 2020
Situatia de fapt:
Societate comerciala, decide in conditiile actuale, sa acorde salariatilor a caror munca se poate presta la distanta, posibilitatea de a lucra de acasa.
Intrebare:
1. Care sunt obligatiile angajatorului in aceasta situatie?
2. Angajatorul poate stabili un program fix de munca angajatului?
3. Ce documente trebuiesc intocmite/semnate de angajator/angajati?
4. In perioada in care se presteaza munca de acasa, angajatul primeste tichete de masa?
Raspuns partial - Testează gratuit timp de 7 zile!
Toate informatiile necesare cu privire la munca la domiciliu le gasim in prevederile Capitolului 9 din Legea 53/2003 – Codul Muncii:
Art. 108 . [definiţia legală şi caractere speciale]
Înregistrează-te pentru răspunsul complet
● Alerte Fiscale scrise si video!
● Acces Reviste Bența – Prietenii Fiscalitatii si P. Contabilitatii –
● Acces la baza de date de spețe din toate domeniile de activitate
● Răspundem la orice speță din domeniile fiscalitate, contabilitate și resurse umane
● Dăm răspunsuri personalizate pentru fiecare situație în parte
● Interpretam legislația în așa fel încât să fie pe înțelesul tuturor
● Ai siguranță în relația cu autoritățile
● Te asiguri ca ești în legalitate
Articol scris de catre Andrei Clisu, in data de 13 Martie 2020.
Imi place sa lucrez cu oamenii si sa fiu inconjurat de ei. Din aceste considerente am ales drumul pe care am pornit acum mai bine de 10 ani de zile, cel de Inspector Resurse Umane si expert salarizare.
Sunt o persoana care mereu a cautat calea de mijloc dintre angajator si angajat, astfel incat toti cei implicati in rapoarte de munca/salarizare sa beneficieze de cea mai buna consultanta in domeniu, si nu numai.