Consultanţă fiscal – contabilă <br>şi resurse umane

Consultanţă fiscal – contabilă
şi resurse umane

Creeză cont și testează-ne gratuit timp de 7 zile. Simplu și eficient!

Ultimele spețe

Situația de fapt: Apelez la serviciile dumneavoastră de consultanță fiscală pentru completarea și depunerea Declarației unice privind impozitul pe venit, cu privire la veniturile obținute din tranzacții cu criptomonede. Am retras niste sume din investiile facute de-a lungul anilor (2019 -2025) pe platforma Binance, insa acestea nu se ridica nici macar la sumele investite inițial, prin urmare nu am realizat încă un câștig efectiv. Din acest motiv nu am depus declarația unică până acum și aș dori să știu dacă sunt sau nu obligata să o depun în aceste condiții.  Întrebare: Aș aprecia dacă mi-ați putea oferi detalii legate de citeste mai mult

Situația de fapt: Autoturismele societatii achizitionare in sistem leasing financiar si operational, sunt utilizate de administrator si managerii companiei atat pentru companie cat si in scop personal. Cheltuielile cu chiria, cheltuielile de functionare, intretinere, reparatii si combustibilul sunt considerate deductibile 50% la calculul impozitului pe profit, la fel este considerat deductibil doar 50% din total TVA. (nu se intocmesc foi de parcurs). Întrebare: Pentri cei 50% considerati a fi cheltuieli nedeductibile, pentru administrator si manageri este corecta declararea acestora in D112 la venituri neimpozabile? citeste mai mult

Situatie de fapt: O societate a avut o linie de credit de 250000 de lei, a fost scadenta in 17.07.2025, s-a achitat din ea 100.000 de lei, iar pe cei 150000 s-a facut un credit pe 36 luni, cu o dobanda 4%. Întregistrarea inițială: 5121 = 5191 Intrebare: Cum fac notele contabile? citeste mai mult

Situația de fapt: Vă rugăm să ne comunicați care sunt implicațiile fiscale pentru următoarele operațiuni: Asociații unei societăți cu răspundere limitată doresc să facă două transferuri de părți sociale: – Un transfer către o persoană fizică cetățean american. Cedentul este asociat persoană juridică; – Un transfer către o persoană juridică română. Cedentul este asociat persoană fizică Procentul reprezentat de părțile sociale transferate este de sub 10%. Întrebare: Care vor fi implicațiile fiscale ulterioare, în cazul în care cei doi noi asociați vor dori să transfere părțile sociale fie unor terți, fie asociaților existenți? O perioadă de deținere (de ex. mai citeste mai mult

Situatie de fapt: SRL care are calitatea de debitor, vrea sa cumpere o creanță de 1,5 mil euro de la un avocat care il executa. Prețul cesiunii este de 500.000 Euro. După ce se semnează cesiunea, SRL-ul devine propriul sau creditor. Confuziunea – cauză de stingere a obligaţiilor. Condiţii. Confuziunea constă în întrunirea în aceeaşi persoană atât a calităţii de debitor, cât şi a aceleia de creditor, în cadrul aceluiaşi raport obligaţional. Aşadar, stingerea obligaţiilor prin confuziune operează atunci când în cadrul aceluiaşi raport juridic obligaţional un singur subiect de drept deţine două calităţi incompatibile între ele. Prin întrunirea în citeste mai mult

Ultimele Alerte Fiscale

OMFP nr. 1190/2025 reglementează întocmirea și depunerea la autoritățile fiscale a raportărilor contabile cu data de 30 iunie 2025. citeste mai mult

Ordinul ANAF nr. 1826/2025 se adresează exclusiv operatorilor economici ce realizează comerț în domeniul produselor accizabile, care sunt supuși clasificării fiscale în funcție de risc. citeste mai mult

După cum se cunoaște, legislația în domeniul TVA a prevăzut o cotă redusă de TVA pentru livrarea acelor locuințe ce corespund noțiunii fiscale de „locuință socială”. citeste mai mult

OG nr. 11/2025, recent publicată în Monitorul Oficial, aduce modificări semnificative în mai multe domenii fiscale, inclusiv în domeniul contribuției la asigurările sociale de sănătate (CASS). citeste mai mult

HG nr. 602/2025 modifică normele de aplicare ale Codului fiscal pentru livrările de bunuri / prestările de servicii la care se aplică cota redusă de TVA de 11%, începând cu data de 01 august 2025. citeste mai mult

Clienți

Testimoniale

Ultimele articole din blog

Cum dai acces contabilului la noul Reges? Ghid pentru angajatori

Noul Reges vine cu mai multă flexibilitate, ceea ce face ca gestionarea contractelor de muncă să devină mai simplă, dar și mai sigură. Unul dintre cele mai utile avantaje este faptul că poți să oferi acces direct contabilului sau specialistului de resurse umane, astfel încât aceștia să actualizeze datele salariaților în timp real, fără bătăi de cap și fără să fie nevoie să îți partajezi datele de conectare (ca la vechiul Revisal).   În continuare, îți voi explica pas cu pas cine poate gestiona datele în Reges, cum dai acces contabilului la noul Reges, câți utilizatori pot fi adăugați și …

Citeste mai mult
Viviana Popa
Un alt fenomen din ,,apusul” activității companiilor. Suspendarea și imaginea evolutivă a acesteia

Interesul pentru situația statistică a diverselor fenomene ce definesc lumea afacerilor este tot mai crescut în rândul specialiștilor, fie ei teoreticieni sau practicieni deopotrivă. A menține pulsul situațiilor de fapt și a te racorda la actualitate este un aspect care te ține conectat la realitatea efectivă a diverselor fenomene specifice mediului de business. Chiar dacă …

Citeste mai mult
Botar Claudia-Florina
Actualizarea codurilor CAEN la Rev. 3 – ce trebuie să știe antreprenorii

Începând cu 1 ianuarie 2025, România a trecut oficial la Clasificarea Activităților din Economia Națională – CAEN Rev. 3, o actualizare a versiunii vechi (CAEN Rev. 2). Din acest motiv toate firmele trebuie să își actualizeze codurile CAEN la ONRC, înainte de expirarea termenului de grație de 18 luni. Află din acest articol cum se face actualizarea codurilor CAEN, care este termenul limită, cât te costă, dar și ce se întâmplă dacă nu te conformezi. Cum se face actualizarea codurilor CAEN? Actualizarea codurilor CAEN se face la ONRC, prin depunerea unei cereri de mențiuni. Poți face această procedură de la …

Citeste mai mult
Viviana Popa
Top